لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بند اپل واچ در آینده به صورت خودکار تنظیم می‌شود

بند اپل واچ در آینده به صورت خودکار تنظیم می‌شود

اطلاعات اخیر منتشر شده از یک پتنت جدید شرکت اپل حاکی از آن است که بند اپل واچ در آینده نزدیک به صورت خودکار تنظیم خواهد شد.

اطلاعات این پتنت که به تازگی در سازمان ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسیده، اولین بار توسط وب سایت Patently Apple منتشر شده است. در این پتنت شرکت اپل توضیحاتی در مورد یک بند اپل واچ ارائه داده است که به صورت خودکار می‌تواند نحوه قرار گرفتن روی مچ دست را تنظیم کند و کاربر دیگر نیازی به تنظیم و محکم کردن آن به صورت دستی نخواهند داشت.

اپل توضیح داده است که این بند ساعت مجهز به یک سنسور است که از نحوه سطح پوست می‌تواند هویت کاربر را تشخیص دهد. بر این اساس این بند ساعت می‌تواند به عنوان یک سیستم احراز هویت نیز شناخته شود که تنها از طریق روش‌های ویژه هویت کاربر را پیدا کرده و اطلاعات داخلی ساعت را نشان می‌دهد. این سیستم از طریق یک سنسور فروسرخ می‌تواند حرارت مچ دست را در زمان ورزش کردن تشخیص دهد و بر اساس آن سطح بند ساعت را در حالتی تنظیم کند که سنسور تشخیص ضربان قلب در بهترین حالت ممکن به کار خود ادامه دهد.

اپل در یک پتنت دیگر که به عنوان ادامه‌ای از این سند آمده، به امکاناتی اشاره کرده که از آن طریق کاربران می‌توانند در حین انجام فعالیت‌های ورزشی، بهترین کارایی برای ردیابی را در اپل واچ تجربه کنند. اپل واچ می‌تواند با استفاده از این بند هوشمند، سنسورها را به صورت دقیق در جایگاه دقیقی قرار دهد که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر فعالیت‌های فیزیکی خود را ردیابی کرده و آن‌ها را در اپلیکیشن‌هایی نظیر Health و Activity مشاهده کنند.

گفتنی است که این پتنت‌ها از طرف منابع رسمی تائید شده‌اند، با این حال زمان استفاده از آن‌ها و به کار گیری آن‌ها برای تولید و عرضه محصولات جدید معلوم نیست. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420