لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کارت از 90 درصد تیتانیوم و 10 درصد آلومینیوم ساخته شده است

اپل کارت از 90 درصد تیتانیوم و 10 درصد آلومینیوم ساخته شده است

بررسی‌های اولیه از اپل کارت حاکی از آن است که شرکت اپل در تولید این محصول از تیتانیوم و آلومینیوم استفاده کرده است.

خبرگزاری بلومبرگ به تازگی اعلام کرده که در بررسی‌های اپل کارت مشخص شده که اپل از 90 درصد تیتانیوم و 10 درصد آلومینیوم استفاده کرده است. گزارشگر بلومبرگ برای دست یابی به این اطلاعات، اپل کارت شخصی خود را به واحد کانی‌شناسی دانشگاه کالیفرنیا ارسال کرده است که در آن مشخص شده که شرکت اپل برای تولید کارت اعتباری اختصاصی خود از بهترین و مقاوم‌ترین مواد اولیه استفاده کرده است.

دانشگاه کالیفرنیا برای بررسی اپل کارت اقدام به استفاده از میکروسکوپ الکترونی کرده تا متوجه شود که اپل کارت از ترکیب آلیاژی تیتانیوم و آلومینیوم ساخته شده است.

اپل تا پیش از این اعلام کرده بود که کارت اعتباری یاد شده با فرایند قرارداد چندین لایه محافظ ساخته شده که ماده پایه‌ای آن تیتانیوم بوده است. استفاده از تیتانیوم و آلومینیوم باعث شده تا علاوه بر افزایش کیفیت و زیبایی ظاهری اپل کارت، باعث بهبود سطح مقاومت آن نیز می‌شود.

البته اپل در سندهای داخلی خود در مورد پشتیبانی از این محصول اعلام کرده که اپل کارت ممکن است به دلیل نگهداری در برخی از کیف‌های چرمی، با خط و خش‌های مختلفی مواجه شود که از در مدت زمان طولانی باعث تغییر ظاهر آن نسبت به حالت اولیه خواهد شد.

کارت اعتباری اپل در مارس سال جاری میلادی رونمایی شد و از اواخر ماه اوت سال جاری میلادی در اختیار کاربران آمریکایی قرار گرفته است. اپل برای عرضه این کارت با موسسه مالی و اعتباری گلدمن سکس همکاری کرده است و تصمیم دارد تا با عرضه و گسترش این محصول وارد چرخه مالی و اقتصادی کشورهای مختلف شود. گفتنی است که این کارت اعتباری به زودی آماده عرضه در کشورهای دیگر نیز خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420