لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 5 امکان ردیابی خواب خواهد داشت

اپل واچ سری 5 امکان ردیابی خواب خواهد داشت

بررسی‌های اولیه از آی او اس 13 حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه و عرضه اپل واچ سری 5 تصمیم به ارائه قابلیت ردیابی خواب دارد.

این قابلیت قرار است از طریق اپلیکیشن Health و Sleep در آیفون قابل کنترل در اپل واچ باشد. کاربران با استفاده از قابلیتی با عنوان Time in Bed tracking به کاربران ارائه خواهد شد و کاربران می‌توانند به صورت سریع و بهینه اقدام به ردیابی و آنالیز فعالیت‌های خود در زمان خوابیدن کنند.

اطلاعات یاد شده در وب سایت 9to5mac منتشر شده که نشان دهنده آن است که اپل در توسعه اپل واچ سری 5 ابزارهای لازم برای ردیابی خواب و فعالیت‌های بدن در زمان استراحت را در نظر گرفته است و در آینده نزدیک این قابلیت را به صورت عمومی در اختیار تمامی کاربران این ساعت هوشمند قرار می‌دهد.

وب سایت یاد شده اعلام کرده که در طول بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده که ردیابی خواب در اپل واچ سری 5 نیاز به انرژی زیادی است و به همین دلیل باتری این محصولات باید به اندازه مطلوب شارژ شده باشد؛ چرا که در غیر این صورت قابلیت ردیابی فعالیت‌های خواب غیرفعال می‌شود. این قابلیت همچنین باعث افزایش میزان مصرف باتری می‌شود و کاربران ممکن است نیاز به افزایش دفعات شارژ ساعت هوشمند خود داشته باشند. اپل واچ سری 5 احتمالاً پیش از فرا رسیدن زمان خواب اقدام به نمایش یک نوتیفیکیشن به کاربران می‌کند که از آن طریق کاربران از شارژ کردن باتری پیش از خوابیدن آگاهی پیدا خواهند کرد.

علاوه بر این، اپل احتمالاً این قابلیت را با بخش آلارم های بیدار کننده نیز هماهنگ خواهد شد تا کاربران بر اساس یک فرایند کاملاً سازگار امکان شناخت رفتار کاربران در زمان خواب را داشته باشند.

اپل واچ سری 5 به احتمال زیاد قرار است در جریان رویداد دهم سپتامبر شرکت اپل آماده رونمایی و عرضه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420