لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات احتمالی از بنچ مارک آیفون 12 منتشر شد

اطلاعات احتمالی از بنچ مارک آیفون 12 منتشر شد

 شرکت اپل تا یک هفته دیگر کنفرانس سپتامبر خود را برگزار می‌کند و حالا شایعات و اطلاعات احتمالی زیادی در مورد محصولات معرفی شده در جریان این رویداد منتشر شده است. در این میان، اطلاعاتی احتمالی از بنچ مارک آیفون 12 منتشر شده است.

نتایج تست‌های اخیر گیک بنچ در وب سایت رسمی این ابزار بنچ مارک، نشان دهنده آن است که دستگاهی که با عنوان iPhone12,1 شناخته می‌شود، در روز دوم سپتامبر 2019 توسط ابزارهای تست و بررسی سخت افزاری گیک بنچ مورد بررسی قرار گرفته است.

این اطلاعات نشان دهنده آن است که تست بنچ مارک آیفون 12 در پردازش‌های تک هسته‌ای برابر با 5415 و در تست‌های چند هسته‌ای برابر 11294 است. این محصول دارای 4 گیگابایت رم بوده و فرکانس پردازنده شش هسته‌ای آن 2.66 گیگاهرتز باشد.

اطلاعات یاد شده به احتمال زیاد متعلق به نسل بعدی آیفون XR خواهد بود. با این حال این اطلاعات بیش از اینکه نشان دهنده اطلاعات احتمالی آیفون 12 باشد؛ بیشتر نشان دهنده توانایی های پردازشی تراشه A13 به کار رفته در مورد این محصول است. اپل تصمیم دارد تا آنچه با عنوان 11 یا آیفون 12 مشخص می‌شود را به همراه پردازنده A13 تولید و آماده عرضه کند.

این مسئله نشان می‌دهد که از نظر فرکانس پردازش آیفون‌های جدید بهبودهای قابل توجهی نسبت آیفون‌های معرفی شده 2018 داشته است. علاوه بر این، امتیاز پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای در آیفون‌های جدید بهبود یافته است.

گفتنی است که اپل هنوز از این تلفن‌های هوشمند رونمایی نکرده است با این حال در آینده نزدیک و مشخصاً تا یک هفته دیگر این تلفن‌های هوشمند آماده معرفی و عرضه به بازار می‌شوند. با این حال هنوز نام آیفون‌های بعدی به طور دقیق مشخص نیست و باید تا زمان معرفی این محصولات منتظر بود تا نام حقیقی این محصولات فاش شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420