لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلیزارد به خاطر حق انتشار وارکرفت از Sina Games شکایت کرد

بلیزارد به خاطر حق انتشار وارکرفت از Sina Games شکایت کرد

 شرکت بلیزارد به عنوان صاحب امتیاز توسعه و عرضه مجموعه بازی‌های وارکرفت به تازگی اعلام کرده که از شرکت Sina Games به خاطر عرضه رایگان یکی از قسمت‌های این مجموعه شکایت کرده است و بابت پیگیری این مسئله به دادگاه می‌رود.

بر اساس گزارش وب سایت Digitaltrends شرکت Sina Games بدون دریافت مجوزهای لازم از بلیزارد اقدام به انتشار یکی از قسمت‌های وارکرفت کرده است. Glorious Saga یکی از مهم‌ترین قسمت‌های منتشر شده از مجموعه وارکرفت بوده است که امتیاز پخش و توسعه آن به شرکت بلیزارد تعلق داشته است.

این بازی یکی از بخش‌های وارکرفت بود که از طرف بلیزارد به صورت رایگان آماده عرضه به کاربران شده بود. با این حال عرضه و پخش این بازی همچنان باید از طریق سرویس‌های اختصاصی این شرکت به کاربران عرضه می‌شود. با این حال شرکت Sina Games این قانون را نقض کرده بود و اقدام به ارائه این بازی در سرویس‌های دیجیتالی خود کرده بود.

بلیزارد اعلام کرده که هدف اصلی برای شکایت کردن از Sina Games توقف فرایند عرضه این بازی در سرویس‌های دیجیتالی دیگر و دریافت غرامت بوده است. سخنگوی این شرکت تائید کرده که این قسمت از مجموعه بازی‌های وارکرفت تنها به صورت رایگان به کاربران عرضه شده بود؛ اما امتیاز پخش آن همچنان در انحصار سرویس‌های اختصاصی این شرکت بوده است و کمپانی‌های دیگر حقی برای انتشار این بازی در سرویس‌های دیجیتالی دیگر نداشته‌اند.

در این میان، شرکت بلیزارد تصمیم دارد تا با انحصار سازی فرایند بخش تمامی بازی‌های خود، سرویس‌های دیجیتالی و اختصاصی خود را به صورت ویژه و منحصر به فرد آماده عرضه به بازار کرده بود. بر این اساس کاربران در صورت تمایل برای دانلود و نصب Glorious Saga باید حتماً از سرویس‌های دیجیتالی و اختصاصی بلیزارد استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420