لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 2 و 3 با بدنه آلومینیوم در اپل استورهای رسمی تعویض می‌شوند

اپل واچ سری 2 و 3 با بدنه آلومینیوم در اپل استورهای رسمی تعویض می‌شوند

شرکت اپل به تازگی طی یک فراخوان جدید اعلام کرده که نمایشگرهای اپل واچ سری 2 و 3 را به دلیل خرابی و شکست لایه بالایی تعویض می‌کند.

اپل اعلام کرده که در برخی از شرایط نادر، اپل واچ‌ها ممکن است از گوشه‌های کناری ترک بخورد که تنها در اپل واچ‌های دارای بدنه آلومینیومی اتفاق می‌افتد. اپل اعلام کرده که این مشکل به صورت مدور تمامی کناره‌های نمایشگر اپل واچ سری 2 و 3 را فرا می‌گیرد و رفته رفته گسترش پیدا می‌کند.

اپل اعلام کرده که این مشکل را در اپل استورهای رسمی برطرف می‌کند و کاربران می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌های رسمی و بخش جنیوس بار آن‌ها اقدام به تعویض یا تعمیر ساعت‌های هوشمند خود کنند.

بر این اساس اپل به تمامی اپل واچ‌های سری 2 و 3 با بدنه‌های آلومینیومی خدمات تعمیری و تعویضی را با شرایط ویژه ارائه می‌دهد. گفتنی است که این خدمات تنها در اپل استورهای رسمی ارائه می‌شود و کاربران فروشگاه‌های غیر رسمی امکان ارائه این خدمات به مشتریان را ندارند.

شرکت اپل تا پیش از این نیز خدمات و فراخوان‌های ویژه‌ای را به کاربران اپل واچ‌ها داده بود که در طی آن اگر این دستگاه‌ها با مشکلات فنی مختلفی مواجه شده بودند، می‌توانستند با مراجعه به اپل استورهای رسمی اقدام به تعمیر یا دریافت خدمات تعویض کنند. گفتنی است که اپل برای ارائه این خدمات شرایط پیچیده‌ای را در نظر گرفته است که کاربران باید پیش از مراجعه به اپل استورهای رسمی آن را مطالعه کنند. این سند در وب سایت رسمی شرکت اپل آمده است و می‌تواند به صورت پی دی اف از بخش Support دانلود شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373