لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از کروم کست در اپل موزیک اضافه شد

پشتیبانی از کروم کست در اپل موزیک اضافه شد

 شرکت اپل در نسخه‌های بتای جدید اپلیکیشن اپل موزیک در سیستم عامل اندروید، امکان پشتیبانی از کروم کست را به کاربران ارائه داده است.

بر این اساس، کاربران دستگاه‌های اندرویدی که از سرویس اپل موزیک استفاده می‌کنند در آینده نزدیک می‌توانند با استفاده از ست تاپ باکس دیجیتالی و دانگل‌های کروم کست اقدام به ارسال محتوای صوتی اپل موزیک به دستگاه‌های دیگر کنند و در سیستم صوتی و تصویری خانگی خود محتوای صوتی ارائه شده در سرویس دیجیتالی اپل موزیک را پخش کنند.

کاربران علاوه بر امکان استفاده از کروم کست برای پخش موسیقی‌های ارائه شده در اپل موزیک، امکان انتقال این محتوای صوتی در اسپیکرهای هوشمند اپل موزیک را نیز دارند.

البته شرکت اپل تنها این قابلیت را به آن دسته از کاربران اپل موزیک که از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند ارائه کرده است و کاربران دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس امکان دسترسی به آن‌ها را نخواهند داشت.

این قابلیت توسط برخی از وب سایت‌های خبری فعال در زمینه سیستم عامل اندروید و محصولات تولید شده توسط اپل نظیر اندروید پلیس و اپل اینسایدر تائید شده است و قرار است به زودی این سرویس در اختیار تمامی کاربران قرار بگیرد.

کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند اسپیکرها، سیستم‌های صوتی و تلویزیون‌های خود را با استفاده از کروم کست و گوگل هوم به این سیستم هوشمند مجهز کرده و موسیقی‌های اپل موزیک را در آن‌ها پخش کنند. بر این اساس خرید اکانت اپل موزیک می‌تواند به کاربران دسترسی‌های بیشتری در زمینه پخش هزاران موسیقی مختلف را از طریق اپل موزیک در تمامی دستگاه‌های صوتی مختلف داشته باشند.

این اپلیکیشن قرار است به صورت نهایی آماده عرضه به تمامی کاربران دستگاه‌های اندرویدی شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420