لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران به کدام یک از قابلیت‌های آیفون 11 علاقه بیشتری دارند

کاربران به کدام یک از قابلیت‌های آیفون 11 علاقه بیشتری دارند

آیفون 11 کمتر از دو هفته دیگر رونمایی می‌شود و حالا بسیاری از گمانه‌زنی‌ها در مورد آیفون 11 مربوط به قابلیت‌های واقعی آن است.

آیفون 11 قرار است به عنوان جدیدترین نسخه تلفن‌های هوشمند شرکت اپل با قابلیت‌های ویژه‌ای آماده عرضه به بازار شود که دارای دوربین سه لنز مجهز به دوربین الترا واید انگل به همراه قابلیت عکس برداری در محیط‌های دارای نور پایین است. در این میان، وب سایت 9to5mac اقدام به راه اندازی یک نظر سنجی ویژه در مورد آیفون‌ها کرده است و از شرکت کنندگان سؤال پرسیده که کدام یک از قابلیت‌های احتمالی آیفون 11 برای آن‌ها جذابیت بیشتری دارد؟

در این نظرسنجی که در حال حاضر 11855 نفر شرکت کرده‌اند، مشخص شده که 29.7 درصد از شرکت کنندگان به بهبود کیفیت دوربین و بازدهی آن در محیط‌های دارای نور پایین اهمیت بیشتری می‌دهند. علاوه بر این، قابلیت تشخیص فیس آیدی در حالت چند زاویه‌ای دومین قابلیت مهم به کار رفته در آیفون‌های جدید است و در پایان پشتیبانی از قلم استایلوس اپل پنسل با 9.01 درصد رأی کاربران به سومین قابلیت پر درخواست کاربران تبدیل شده است.

قابلیت‌های دیگر ارائه شده در این نظر سنجی به ترتیب شامل ارائه آداپتور فست شارژ در بسته بندی، قابلیت شارژ وایرلس معکوس، پردازنده A13 و پنل پشتی شیشه‌ای مات می‌شود.

اپل تصمیم دارد تا در روز نوزدهم شهریور اقدام به برگزاری کنفرانس جدید خود کرده و طی آن از محصولات جدیدی نظیر آیفون 11، آیفون 11 پرو در کنار اپل واچ سری 5 و موارد دیگر رونمایی کند و باید تا زمان رونمایی و معرفی این محصولات منتظر بود و دید که کدام یک از این قابلیت‌ها به کاربران عرضه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420