لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رکورد واردات تلفن‌های همراه شکسته شد

رکورد واردات تلفن‌های همراه شکسته شد

 سامانه همتا به تازگی در کانال رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که رکورد واردات تجاری تلفن همراه در طول هفده ماه گذشته شکسته شده است.

این سامانه اعلام کرده که تنظیم ضوابط اجرایی برای واردات مسافری و اتصال سامانه گمرک به ناجا باعث شده تا در ماه‌های گذشته مجموعه‌ای قابل توجه از تلفن‌های همراه به صورت قانونی وارد کشور شوند.

همتا همچنین اعلام کرده که قانونی شدن واردات تلفن‌های هوشمند باعث شده تا روند کاری فروشندگان قانونی تلفن‌های همراه بهبود یابد. متن کامل بیانیه سامانه همتا به شرح زیر است:

رکورد واردات تجاری تلفن همراه در 17 ماه گذشته شکسته شد/تأمین بخش عمده نیاز بازار از طریق واردات تجاری

به اطلاع مخاطبان محترم کانال همتا می‌رساند پس از ضابطه‌مند شدن واردات مسافری و اتصال سامانه گمرک به پلیس گذرنامه ناجا، در ماه‌های خرداد و تیر به ترتیب حدود 350 هزار و 530 هزار دستگاه تلفن همراه به صورت تجاری وارد کشور شد. با تلاش مضاعف شرکت‌های واردکننده و همچنین اقدامات تسهیلگرانه دولت جهت اعطای مجوز و افزایش چند برابری شرکت‌های واردکننده مجاز، میزان واردات تجاری تلفن همراه در ماه مرداد با رشد چشمگیری مواجه گردید و به حدود 900 هزار دستگاه رسید که از ابتدای سال 97 تاکنون بی‌سابقه بوده است.

در حال حاضر شرکت‌هایی که دارای کارت بازرگانی می‌باشند، صرفاً با تائیدیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مبنی بر توانمندی ارائه خدمات پس از فروش، قادر به ثبت سفارش و واردات تلفن همراه می‌باشند و لذا شرایط برای ورود تمامی افراد علاقه‌مند به این حوزه فراهم است.

قابل ذکر است با اتصال سامانه گمرک به ناجا، رویه ثبت مسافری صرفاً محدود به مسافران حقیقی گردید و در این شرایط همان‌گونه که پیش‌بینی می‌گردید شرکت‌های واردکننده توانستند در یک فضای کاملاً رقابتی سهم خود را از تأمین نیاز بازار احیاء کنند. در حال حاضر بخش عمده‌ نیاز بازار تلفن همراه از طریق گوشی‌های شرکتی که همگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر و اصیل بوده و به صورت تجاری وارد کشور شده‌اند، تأمین می‌گردد. به علاوه افزایش عرضه تلفن همراه در ماه اخیر، کاهش محسوس قیمت تلفن همراه را نیز در پی داشته است.

با توجه به روند صعودی آمار ثبت سفارش تلفن همراه در 3 ماه گذشته و همچنین عزم جدی شرکت‌های واردکننده جهت تأمین کامل نیاز بازار تلفن همراه، پیش‌بینی می‌شود روند افزایشی واردات تجاری تلفن همراه در ماه‌های پیش رو تا تأمین کامل بازار ادامه یابد.

کانال رسمی آموزش و اطلاع رسانی ثبت تلفن همراه (رجیستری)

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373