لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا خرید آیفون XS و XS Max در حال حاضر منطقی است؟

آیا خرید آیفون XS و XS Max در حال حاضر منطقی است؟

بدون شک آیفون XS و XS Max بهترین و قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند عرضه شده در بازار جهانی تا به امروز هستند. با این حال بسیاری از کاربران برای خرید آیفون XS و XS Max در حال حاضر و آن هم زمانی که تنها دو هفته به زمان برگزاری کنفرانس اپل باقی مانده سردرگم شده‌اند و برایشان مهم است که آیا خرید این محصولات منطقی است یا باید منتظر آیفون‌های جدید باشند.

اپل تا 9 روز دیگر کنفرانس جدیدی را برگزار می‌کند که طی آن قرار است آنچه در حال حاضر با عنوان آیفون 11 و آیفون 11 پرو شناخته می‌شود را معرفی و آماده عرضه به بازار کند. آیفون 11 قرار است باقابلیت‌های بهبود یافته و کاربردی‌تر تولید شود. این تلفن هوشمند دارای دوربین سه لنز به همراه یک لنز الترا واید انگل است که به کاربران امکان ثبت تصاویر با کیفیت‌تر در محیط‌های تاریک را می‌دهد.

با این حال سؤال اصلی این است که در حال حاضر خرید برای آیفون XS و XS Max مناسب است یا خیر؟

آیفون XS و XS Max دارای پردازنده A12 است و یک نسل نسبت به A13 به کار رفته در آیفون بعدی قدیمی‌تر است. در عین حال این تلفن‌های هوشمند دارای دو لنز در قسمت پشتی دوربین خود هستند و پنل پشتی آن‌ها از جنس شیشه ساخته شده است.

در این میان، برای پاسخ به این سؤال اصلی که خرید آیفون جدید منطقی است یا خیر باید این مسئله را بررسی کرد که چه توقعی از تلفن هوشمند باید داشته باشید. بر این اساس، باید دو دسته مهم از کاربران را در نظر داشت:

  • 1.کاربرانی که به قیمت و کارایی تلفن هوشمند اهمیت زیادی می‌دهند

اگر به کارایی و قیمت تلفن هوشمند خود اهمیت بسیاری می‌دهید، باید به یاد داشته باشید که خرید آیفون XS و XS Max همچنان نیز مناسب و کاربردی است. آیفون‌های XS و XS Max از لحاظ کارایی بسیار مناسب هستند و می‌توانند قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار دهند. بر این اساس خرید آیفون‌های 2018 برای شما منطقی است.

  • 2.کاربرانی که همیشه جدیدترین و قدرتمندترین محصول بازار را می‌خواهند

اگر از جمله کاربرانی هستید که همیشه به دنبال قدرتمندترین و بهترین محصول بازار هستید و جدیدترین محصول بازار را می‌خواهید، بهتر است تا زمان معرفی آیفون 11 و آیفون 11 پرو صبر کنید و فعلاً خرید آیفون‌های 2018 برای شما منطقی نخواهد بود. به یاد داشته باشید که قیمت آیفون‌های 2019 ممکن است به خاطر ارائه قابلیت‌های جدید افزایش قابل توجهی پیدا کند. برای مثال پشتیبانی آیفون 11 از قلم اپل پنسل ممکن است قیمت این محصول را تا 1500 دلار افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373