لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ورود مک بوک پرو به هواپیما توسط برخی از شرکت‌های هوایی ممنوع شد

ورود مک بوک پرو به هواپیما توسط برخی از شرکت‌های هوایی ممنوع شد

برخی از شرکت‌های هوایی به تازگی اعلام کرده‌اند که ورود هر مدل جدید از مک بوک پرو به داخل هواپیما ممنوع است.

بر اساس گزارش اخیر خبرگزاری بلومبرگ، برخی از شرکت‌های هوایی نظیر Qantas اعلام کرده‌اند که تمامی مدل‌های 15 اینچی مک بوک پرو نباید وارد بخش بار هواپیما شوند و نباید در حین پرواز روشن باشند. بر این اساس تمامی مک بوک ها باید در بخش مسافر باقی بمانند و کاربران اجازه روشن کردن آن‌ها تا پیش از پایان فرایند پرواز را نخواهند داشت.

از طرف دیگر، شرکت هوایی استرالیایی Virgin اعلام کرده که تمامی مک بوک ها امکان ورود به بخش بار را ندارند و مشتریان باید حتماً آن را در داخل چمدان‌های مخصوص قرار دهند. علاوه بر این، شرکت‌های هوایی سنگاپور و تایلند نیز هشدارهای ویژه‌ای را برای حمل این دستگاه‌ها در وب سایت خود قرار داده‌اند و از کاربران درخواست کرده‌اند تا فعلاً از حمل این دستگاه‌های جدید خودداری کنند.

شرکت اپل از دو هفته پیش اعلام کرده بود که برخی از مدل‌های مک بوک 2015 با سایز 15 اینچ با مشکلات فنی مواجه شده است و کاربران باید دستگاه‌های خود را برای بررسی به اپل استورهای رسمی تحویل دهند. در این میان، برخی از شرکت‌های هوایی در سراسر جهان و به خصوص در اروپا اعلام کرده‌اند که احتمال انفجار باتری لیتیومی به کار رفته در مک بوک ها درمحیط‌های دارای فشار متغیر بسیار بالا است و به همین دلیل از کاربران درخواست کرده‌اند تا از حمل چنین دستگاه‌هایی در صورت توان خودداری کنند. علاوه بر این، برخی دیگر از هواپیمایی‌های کشورهای مختلف اعلام کرده‌اند که کاربران برای حمل مک بوک ها باید محدودیت‌های ویژه را رعایت کنند تا از بروز حادثه در حین پرواز خودداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420