لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل از یک باگ امنیتی در آیفون‌ها پرده‌برداری کرد

گوگل از یک باگ امنیتی در آیفون‌ها پرده‌برداری کرد

محققین امنیتی در پروژه Zero اپل به تازگی اعلام کرده‌اند که آیفون دارای یک باگ امنیتی بسیار مهم است که ممکن است باعث فاش شدن اطلاعات کاربران و خرابی دستگاه‌ها شود.

بر اساس این گزارش، مشخص شده که تعداد زیادی از وب سایت‌های پر استفاده دارای آسیب پذیری‌هایی هستند که به هکرها امکان دسترسی به اطلاعات کاربرانی را می‌دهد که از طریق آیفون آن‌ها را باز کرده‌اند. اگر کاربر قربانی این حفره امنیتی از یکی از این دسته از وب سایت‌های پر بازدید، ملاقات کنند، دستگاه ممکن است به بد افزارهایی که توسط هکرها در آن‌ها قرار گرفته است آلود شود و باعث ایجاد مشکلات مختلفی برای کاربران شود.

هکرها می‌توانند به اطلاعات مهمی نظیر موقعیت مکانی کاربر به صورت لحظه‌ای، اطلاعات شخصی ذخیره شده در اپل آیدی و موارد دیگر دسترسی پیدا کنند.

بر اساس گزارش Motherboard این آسیب پذیری به وب سایت‌ها و کسانی که به آن‌ها نفوذ کرده‌اند اجازه می‌دهد تا به مهم‌ترین بخش‌های امنیتی تلفن هوشمند آیفون، نظیر KeyChain دسترسی پیدا کنند و تمامی پسوردها و اطلاعات شخصی کاربران را رؤیت کنند. مادربرد همچنین اعلام کرده که هکرها به‌طور کامل می‌توانند زندگی دیجیتالی کاربران را در اختیار خود بگیرند و از این آسیب پذیری برای معرفی خود به‌عنوان کاربر قربانی در دنیای دیجیتالی استفاده کنند.

هکرها همچنین می‌توانند از طریق این آسیب پذیری به واتس اپ و آی مسیج کاربران دسترسی پیدا کرده و از آن طریق به افراد مختلف پیام‌های خاصی را ارسال کنند و هویت خود را با استفاده از پوشش کاربر قربانی، گنهان نگه دارند.

گفتنی است که شرکت اپل هنوز این مسائل را تائید نکرده است و همچنان هیچ اطلاعات دقیقی در مورد تلاش برای رفع این مشکلات و آسیب‌پذیری‌های امنیتی ارائه نداده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373