لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13 امکان ردیابی ابزارهای مختلف را دارد

آی او اس 13 امکان ردیابی ابزارهای مختلف را دارد

بررسی‌های اولیه از کدهای آی او اس 13 نشان دهنده آن است که اپل در توسعه این نسخه از سیستم عامل همراه خود، قابلیتی را توسعه داده که کاربران از طریق Find My IPhone امکان پیدا کردن مکان ابزارهای مختلف را خواهند داشت.

وب سایت Mac Rumors در بررسی‌های خود اعلام کرده که آی او اس 13 امکان تشخیص و اتصال به ابزارهای ردیابی را دارد. این ابزارها می‌توانند در گجت‌های مختلف نظیر کیف پول، دسته کلید و موارد مشابه قرار گیرند تا کاربران بتوانند از طریق بخش Find My iPhone اقدام به ردیابی و مکان یابی ابزارها و اشیا گم شده خود کنند.

این ابزارها می‌توانند به صورت هوشمند و سریع مکان گجت‌های کاربردی و اصلی را از طریق آی او اس 13 به کاربران نشان دهند. بر این اساس، شرکت اپل تلاش کرده تا با توسعه ابزارهای ویژه و منحصر به فردتر در اپلیکیشن Find My iPhone علاوه بر مکان یابی دستگاه‌های اصلی نظیر آیفون، مک بوک، آیمک و آیپد، امکان پیدا کردن ابزارهایی که به تگ‌های جی پی اس متصل شده‌اند را نیز می‌دهد.

کاربران برای دسترسی به این قابلیت کافی است یک تگ جی پی اس به ازای هر یک از ابزارهای کاربردی خود تهیه کنند و آن را به دستگاه‌های خود متصل کنند. این قابلیت قرار است به صورت اختصاصی و برای چند دستگاه ویژه و خاص آماده عرضه شود. بر این اساس شرکت اپل با شرکت‌هایی نظیر Tile در زمینه ارائه امکان ردیابی تگ‌های جی پی اس از طریق بخش Find My iPhone همکاری کرده است تا این قابلیت را به صورت بهبود یافته تر به کاربران ارائه دهد.

کاربران در آینده نزدیک با خرید تگ‌های جی پی اس Tile و دیگر شرکت‌های همکاری کننده با اپل می‌توانند ابزارهای مختلف خود را به صورت سریع و بهینه ردیابی کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420