لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به تعمیرکاران متفرقه امکان تعمیر آیفون را می‌دهد

اپل به تعمیرکاران متفرقه امکان تعمیر آیفون را می‌دهد

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که تصمیم به راه‌اندازی برنامه‌ای ویژه برای ارائه خدمات به تعمیرکاران متفرقه برای تعمیر آیفون دارد.

اپل اعلام کرده که این برنامه قرار است به عنوان بخشی جانبی از برنامه جنیوس در سراسر جهان آماده عرضه شود. تعمیرکاران متفرقه می‌توانند با مراجعه به اپل استورهای رسمی و ثبت نام در آنها، اقدام به گذراندن دوره‌های آموزشی و دریافت مدرک لازم برای تعمیر آیفون کنند.

این برنامه قرار است به صورت آزمایشی در آمریکا راه‌اندازی شود با این حال اپل تصمیم دارد تا آن را به کشورهای دیگر نیز گسترش دهد و تعمیرکاران مختلف بتوانند با دریافت مدرک لازم برای تعمیر قانونی آیفون اقدام به ارائه خدمات مختلف به کاربران به صورت مستقل کنند.

اپل در طول یکی دو سال گذشته تلاش زیادی برای محدود کردن تعمیرکاران غیرمجاز و متفرقه کرده بود تا کاربران همواره به مراجعه به بخش جنیوس بار در اپل استورهای رسمی متمایل شوند. این در حالی است که بسیاری از کاربران و فعالان آزادی استفاده از ابزارهای دیجیتالی اعتراض‌های زیادی را به خاطر این مسئله مطرح کرده بودند.

در این میان، اقدام اخیر شرکت اپل نشان داده که تلاش فعالیت آزادی استفاده از ابزارهای دیجیتالی و کاربران عادی باعث شده تا مدیران شرکت بزرگ کوپرتینو به ارائه خدمات و امکانات جدید برای تعمیر قانونی و بهینه از دستگاه‌هایی نظیر آیفون تمایل پیدا کنند.

در این میان، جف ویلیامز مدیر بخش اجرایی اپل نیز در مورد این مسئله بیانیه‌ای را صادر کرده است و طی آن اعلام کرده که اپل با اعمال این محدودیت‌ها و ارائه خدمات آموزشی تلاش داشته تا به کاربران امکان استفاده بهینه‌تر از دستگاه‌های تولید شده توسط اپل را بدهد.

گفتنی است که این خدمات آموزشی باعث می‌شود تا برخی از مشکلات برای تعمیر تلفن‌های هوشمند آیفون از بین برود و کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر در سراسر جهان امکان تعمیر گوشی‌های هوشمند خود را داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420