لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گیم پلی سایبرپانک 2077 در یک ویدیوی 14 دقیقه‌ای فاش شد

گیم پلی سایبرپانک 2077 در یک ویدیوی 14 دقیقه‌ای فاش شد

خبرها و اطلاعات در مورد بازی سایبرپانک 2077 همچنان در حال انتشار است و حالا یک ویدیوی14 دقیقه‌ای گیم پلی این بازی محبوب را فاش کرده است.

تا پیش از این بخشی محدود از پیک پلی این بازی ویدیویی از طریق منابع رسمی توسعه دهنده آن در یک ویدیوی دمو در جریان نمایشگاه E3 2019 فاش شده بود و حالا ویدیوی جدید اطلاعات بیشتری از این بازی را فاش کرده است. این ویدیوی جدید نشان دهنده برخی از کاراکترهای اصلی این بازی و نحوه اجرای بازی یاد شده است.

این بازی قرار است در آینده نزدیک به صورت عمومی آماده عرضه شود. استودیوی سازنده این بازی اعلام کرده که بازی یاد شده در تاریخ شانزدهم ماه آپریل 2020 به صورت عمومی آماده عرضه به بازار می‌شود و کاربران تا آن زمان برای خرید و اجرای آن باید منتظر باقی بمانند.

سایبرپانک 2077 در طول ماه‌های گذشته با انتشار اطلاعات مختلف توانسته به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های در حال توسعه تبدیل شود که قرار است در آینده نزدیک به صورت عمومی در اختیار تمامی کاربران قرار بگیرد. تا پیش از این اطلاعات منتشر شده از طریق منابع رسمی نشان دهنده آن بودند که برخی از بازیگران سرشناس نظیر کیانو ریوز در این بازی ویدیویی نقش آفرینی کرده بودند و حالا بررسی‌ها حاکی از آن است که گیم پلی این بازی هیجان بسیار زیادی را در دل خود جای داده است.

سایبرپانک 2077 قرار است در آینده نزدیک برای کنسول‌های مختلف بازی و سرویس‌های پخش بازی‌ها به صورت آنلاین آماده عرضه شود. گفتنی است که بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که این بازی در گوگل استادیا نیز آماده عرضه خواهد شد و یکی از عناوین اصلی ارائه شده در سرویس پخش بازی شرکت گوگل خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420