لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیری می‌تواند بند کفش‌های نایکی را ببندد

سیری می‌تواند بند کفش‌های نایکی را ببندد

شرکت نایکی به تازگی از کفش‌های کتانی هوشمند جدید خود رونمایی کرده است که امکان بستن بندهای کفش را از طریق سیری دارد.

این کفش‌های کتانی که همراه با قابلیت FitAdapt تولید شده‌اند، از طریق سیری در آیفون یا اپل واچ امکان تنظیم بند کفش را دارند. این قابلیت جدید که به صورت اختصاصی برای کفش‌های کتانی نایکی آماده عرضه شده است به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق ابزارهای هوشمند سازی مختلف، اقدام به آزاد کردن یا تنگ کردن بندهای کفش خود کنند.

کاربران برای دسترسی به این قابلیت می‌توانند دستورهای صوتی را با فراخوانی سیری به آیفون بدهند یا با استفاده از اپل واچ و وارد شدن به اپلیکیشن اختصاصی نایکی اقدام به کنترل سطح بسته شدن کفش‌های کتانی کنند. نایکی اعلام کرده که این قابلیت را از طریق میان برهای سیری که از آی او اس 12 به بعد در اختیار کاربران قرار گرفته است آماده توسعه عرضه کرده است. کاربران با استفاده از عبارت‌هایی نظیر Hey Siri, release my shoes می‌توانند اقدام به تنظیم بند کفش‌های خود کنند. 

گفتنی است که خط تولید کفش‌های کتانی Huarache نایکی از سال 1991 آماده عرضه به بازار شد با این حال این شرکت به تازگی نسخه جدید و هوشمند این کفش‌ها را با قابلیت کنترل از طریق تلفن‌های هوشمند به کاربران داده است. نایکی همچنین اعلام کرده که این کفش‌های کتانی از تاریخ 13 سپتامبر 2019 میلادی آماده عرضه به بازار خواهند شد و در فروشگاه‌های رسمی نایکی آماده فروش هستند.

علاوه بر این، نایکی احتمالاً به کاربران اپل واچ‌های نایکی پلاس قابلیت‌های ویژه و منحصر به فردتری را ارائه می‌دهد و به همین دلیل استفاده از این کفش‌های کتانی همراه با اپل واچ نایکی پلاس می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های کاربری را به علاقه‌مندان به ابزارهای هوشمند ورزشی ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420