لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تبلیغات ویدیویی ایرپاد ادیشن رسمی در کره را منتشر کرد

اپل تبلیغات ویدیویی ایرپاد ادیشن رسمی در کره را منتشر کرد

شرکت اپل از روز گذشته یک ویدیوی تبلیغاتی مربوط به ایرپاد ادیشن را در بخش کره جنوبی وب سایت رسمی خود منتشر کرده است.

اپل به طور پیش‌فرض ایرپادها را با رنگ سفید تولید می‌کند و هنوز تمایلی به تولید و عرضه ایرپادها با رنگ‌های دیگر را ندارد. با این حال این شرکت تبلیغات ویژه‌ای را برای شرکت‌های تولید کننده ایرپاد ادیشن و رنگی منتشر کرده است. در این تبلیغات ویژه اپل تعدادی از کیس‌های ایرپاد با طراحی‌های ویژه و خاص را نشان داده است که کاربران در کره جنوبی می‌توانند آن‌ها را از شرکت‌های شخص ثالث خریداری کنند.

گفتنی است که بازار ایرپادهای رنگی و ادیشن در کره جنوبی بسیار داغ است و به همین دلیل اپل نیز برای همراهی با کاربران این ویدیوی تبلیغاتی را منتشر کرده است. علاوه بر این اپل وب سایت رسمی خود را در بخش زبان کره‌ای تغییر کرده است و اپل تصاویر این ایرپاد ادیشن را منتشر کرده است.

البته اپل به صورت رسمی این ایرپادهای ادیشن را تولید نمی‌کند و تنها اطلاعات و تصاویر مربوط به آن‌ها را در وب سایت رسمی خود نشان داده است. گفتنی است که ایرپاد ادیشن توسط بسیاری از شرکت‌ها در سراسر دنیا تولید و عرضه می‌شود با این حال ایرپاد ادیشن کره‌ای بیشتر روی تغییر کیس شارژ بی‌سیم این محصولات متمرکز شده‌اند و رنگ گوشی‌های آن را تغییر نداده‌اند.

با این حال بسیاری از تولید کنندگان در کشورهای مختلف ایرپادهای اپل را به صورت شخصی سازی شده آماده عرضه کرده‌اند. ایرپادهای رنگ توسط شرکت‌های مختلف با کیفیت‌های مختلف آماده عرضه می‌شوند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا پیش از اقدام برای خرید این محصولات حتماً از کیفیت رنگ آن‌ها اطمینان حاصل کنند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420