لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش فروش آیفون 11 روز بیست و دوم شهریور آغاز می‌شود

پیش فروش آیفون 11 روز بیست و دوم شهریور آغاز می‌شود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از حواشی پیش از برگزاری کنفرانس دهم سپتامبر اپل، این شرکت تصمیم دارد تا در روز بیست و دوم شهریور فرایند پیش فروش آیفون 11 را آغاز کند.

کمتر از چهل و هشت ساعت از زمان انتشار دعوت‌نامه رسمی اپل برای کنفرانس نوزدهم شهریور می‌گذرد و حالا بررسی‌های منتشر شده نشان داده که اپل در روز 13 سپتامبر فرایند پیش فروش آیفون 11 را آغاز می‌کند و یک هفته پس از آن فرایند فروش و عرضه جهانی این محصول را در تاریخ بیستم سپتامبر آغاز می‌کند.

این اطلاعات توسط یکی از منابع آگاه فعال در شرکت اپل به وب سایت‌های خبری مهم نظیر Mac Rumors و 9to5mac رسیده است که نشان می‌دهد شرکت اپل سرعت عرضه محصولات جدید خود را در سال جاری بیشتر کرده است. اپل تا پیش از این زمان بیشتری را برای آماده سازی، پیش فروش و عرضه محصولات جدید خود در نظر می‌گرفت. برای مثال بسیاری از تلفن‌های هوشمند این شرکت بین سه هفته تا یک ماه پس از معرفی آماده عرضه به بازار می‌شدند که حالا قرار است در جریان سال جاری میلادی این فرایند کاهش پیدا کند.

اپل در اولین جمعه پس از برگزاری کنفرانس خود فرایند پیش فروش آیفون 11 را آغاز می‌کند و در جمعه هفته بعدی اقدام به فروش جهانی این محصول از طریق فروشگاه‌های رسمی خواهد کرد. با توجه به این موضوع می‌توان به این نتیجه رسید که فرایند تولید و بسته بندی آیفون 11 امروز که 11 روز تا برگزاری کنفرانس باقی مانده به پایان رسیده و اپل خود و فروشگاه‌های رسمی را برای فروش عمومی این محصول آماده کرده است.

بر این اساس شرکت اپل تصمیم دارد تا به‌زودی عرضه تلفن‌های هوشمند خود را آغاز کند و هیچ زمان تلف شده‌ای را برای کاربران و طرفداران محصولات خود باقی نگذارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373