لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دعوت‌نامه کنفرانس دهم سپتامبر را منتشر کرد

اپل دعوت‌نامه کنفرانس دهم سپتامبر را منتشر کرد

 شرکت اپل از ساعات پایانی روز پنجشنبه اقدام به انتشار دعوت‌نامه‌های مربوط به کنفرانس دهم سپتامبر کرده است. این کنفرانس قرار است ساعت ده صبح در سالن استیو جابز واقع در اپل پارک کالیفرنیا برگزار شود.

شرکت اپل در این دعوت‌نامه اطلاعات کامل برای حضور خبرگزاری‌های مختلف ارائه داده است و از این سازمان‌ها درخواست کرده تا برای رونمایی از محصولات جدید این شرکت در کنفرانس دهم سپتامبر حضور پیدا کنند. دعوت‌نامه اپل شامل لوگوی این شرکت در 5 رنگ مختلف است که به شکل چند تکه شیشه‌ای قرار گرفته است. در قسمت پایینی این دعوت‌نامه، عبارت By innovation only آمده است که نشان دهنده تأکید شرکت اپل برای نوآوری و ساخت محصولات جدید است. در پایین این دعوت‌نامه نیز اپل درخواست کرده تا افراد فعال در حوزه فناوری و خبرگزاری‌ها ساعت 10 صبح روز دهم سپتامبر 2019 در سالن استیو جابز کوپرتینو حاضر شوند.

اپل به احتمال زیاد در جریان این رویداد تصمیم دارد تا از سه مدل تلفن هوشمند جدید رونمایی کند. آنچه در حال حاضر با عنوان آیفون 11 و آیفون 11 پرو شناخته می‌شوند، شامل دو تلفن هوشمند به ترتیب در سایزهای 5.8 و 6.5 اینچ هستند که دارای دوربین 3 لنز و به همراه نمایشگر اولد آماده عرضه می‌شوند. اپل علاوه بر این دو تلفن هوشمند، یک محصول میان رده نیز آماده عرضه به بازار می‌کند که شامل آیفون XR2 یا نام‌هایی مشابه می‌شود؛ مجهز به یک دوربین دوگانه به همراه نمایشگر با کیفیت‌تر خواهد شد.

اپل احتمالاً در جریان این رویداد از اپل واچ سری 5 نیز رونمایی کند که مجهز به نمایشگر اولد با قابلیت‌های ویژه و منحصر به فردتر است. بررسی‌های اولیه نشان دهنده آن است که اپل واچ سری 5 از لحاظ بازدهی و کاربری تغییرات زیادی با نسل پیشین خود ندارد با این حال تغییرات آن به صورت نسبی محسوس خواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420