لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکلات سرورهای ایکس باکس لایو برطرف شد

مشکلات سرورهای ایکس باکس لایو برطرف شد

شرکت مایکروسافت از چند ساعت پیش اعلام کرده که مشکلات مربوط به عدم باز شدن برخی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های آنلاین در ایکس باکس لایو برطرف شده است و از این پس کاربران می‌توانند به صورت بهینه و بدون مشکل از نرم افزارهای ایکس باکس لایو استفاده کنند.

اپلیکیشن‌هایی نظیر اسپاتیفای، آمازون پرایم ویدیو و موارد دیگر به همراه برخی از بازی‌های آنلاین در طول یکی دو روز گذشته با مشکلات زیادی مواجه شده بودند و به همین دلیل کاربران امکان دسترسی به آن‌ها را نداشتند. کاربرانی که اکانت گلد ایکس باکس لایو را خریداری کرده بودند نیز به خاطر همین مشکلات سرور ایکس باکس لایو نمی‌توانستند بازی‌هایی نظیر فورتنایت و دستینی 2 را اجرا کنند که باعث نارضایتی‌های بسیار زیادی شده بود.

مایکروسافت اعلام کرده که این مشکل نتیجه‌ای از اختلالات ایجاد شده در سرورهای ایکس باکس لایو بوده است و در ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا به طور کامل برطرف شده است. این اختلالات بیشتر برای کاربران آمریکایی و تمامی افرادی که از کنسول‌های ایکس باکس وان با ریجن و آی پی آمریکا استفاده می‌کردند ایجاد شده بود.

بر این اساس کاربران ایرانی که از اکانت های دلاری ایکس باکس لایو استفاده می‌کردند از این پس با مشکلات ویژه‌ای مواجه شده بودند که حالا این مشکلات به طور کامل برطرف شده‌اند و کاربران می‌توانند بدون مشکلات پیشین از دستگاه‌های خود استفاده کنند. مایکروسافت از طریق یک توییت در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر این مسئله را تائید کرده است و اعلام کرده است که سرورهای ایکس باکس لایو از همین حالا بدون مشکل امکان ارائه خدمت به کاربران را دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373