لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استیو وزنیاک دیدگاهی بسیار منفی نسبت به اپل دارد

استیو وزنیاک دیدگاهی بسیار منفی نسبت به اپل دارد

 استیو وزنیاک به عنوان یکی از مؤسسان اصلی شرکت اپل به تازگی دیدگاهی بسیار منفی را نسبت به این شرکت مطرح کرده است و اعلام کرده که اپل باید چند سال پیش از هم متلاشی می‌شد.

وزنیاک در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ اعلام کرده که اپل مدت‌ها پیش باید از هم متلاشی می‌شد. او اعلام کرده که شرکت اپل باید همانند شرکت‌هایی نظیر HP باید به صورت کاملاً مستقل و خارج از کمک سرمایه گذاران متعدد به فعالیت‌های خود ادامه می‌داد. این در حالی است که اپل تنها به‌واسطه سرمایه گذارانی بزرگ توانسته تا به امروز دوام بیاورد.

وزنیاک تا پیش از این بارها اعلام کرده بود که HP به هیچ وجه یک شرکت موفق درزمینهٔ تولید کامپیوترهای شخصی نبود و حتی در یکی از مصاحبه‌های خود بدون اشاره به محصولاتی نظیر پرینتر اعلام کرده بود که این شرکت بهتر است همان محصولات جانبی خود را تولید کند.

با این حال وزنیاک در مصاحبه اخیر خود اقدام به تحسین اچ پی در مقابل اپل کرده است. او اعلام کرده که کارکنان در اچ پی می‌توانند به صورت آزادانه کار کنند. مهندس‌های این شرکت حتی می‌توانند نیمه شب‌ها به سر کار بیایند و ایده‌های خود را مورد تست و بررسی قرار دهند. او اعلام کرده که این قوانین جالب اچ پی را در سال 2011 از نزدیک دیده است و به همین خاطر این شرکت را تحسین می‌کند.

در عین حال وزنیاک ادعا کرده که فعالیت شرکت اپل درزمینهٔ ایجاد سلسله مراتب سفت و سخت‌گیرانه باعث شده تا آزادی عمل از کارکنان این شرکت گرفته شود و تنها افرادی خاص که در مقام‌های بالاتر این شرکت قرار دارند بتوانند به صورت ویژه امکان ساخت و ایده پردازی در محصولات را خواهند داشت.

گفتنی است که وزنیاک با وجود اینکه مؤسس شرکت اپل به حساب میاید؛ اما امروزه در این کمپانی قدرت و نفوذی ندارد و صرفاً به عنوان یکی از سرمایه داران جزئی شناخته می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420