لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بابت جمع آوری اطلاعات کاربران از طریق سیری عذرخواهی کرد

اپل بابت جمع آوری اطلاعات کاربران از طریق سیری عذرخواهی کرد

شرکت اپل به تازگی بیاینیه ای را به منظور عذرخواهی از کاربران آیفون ها و دیگر محصولات این شرکت منتشر کرده است و بابت فعالیت پنهانی برای جمع آوری اطلاعات از طریق سیری پوزش خواسته است.

بر اساس این بیانیه، اپل اتهام وارده در گزارش دو هفته پیش خبرگزاری گاردین را قبول کرده است و از کاربران بابت این مسئله عذرخواهی کرده است. گاردین دو هفته پیش طی گزارشی اعلام کرده بود که اپل با استفاده از دستیار هوشمند سیری صدای مکالمات خصوصی افراد و حتی صدای محیط اطراف را ضبط میکند و اطلاعات مربوط به ان را به برخی از پیمان کاران دوکار میفرستد. در گزارش های بعدی منتشر شده، مشخص شده بود که شرکت اپل به پیمان کاران دورکار خود دستور داده بود تا به صورت روزانه هزار پیام صوتی را مورد بررسی قرار دهند و آنها را به صورت دسته بندی شده برای سرورهای پردازش هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی سیری ارسال کنند.

اینصداهای ضبط شده شامل اطلاعات بسیار شخصی و روابط خصوصی کاربران میشده است و اپل هیچ فیلتری بر سر راه پردازش و بررسی محتویات آنها قرار نداده بود. همین مسئله در کنار پردازش دستی آنها توسط انسان باعث شده تا بسیاری از کاربران نارضایتی های خود را در مورد این فعالیت پنهانی اپل ابراز کنند.

اپل در متن عذرهخواهی خود اعلام کرده که دیگر اقدامی برای جمع آوری اطلاعات کاربران نمیکند و کاربران تنها در صورتی که تمایل داشته باشند میتوانند اطلاعات خود را با سیری در میان بگزارند تا با پردازش دستی آنها سیری بتواند به صورت بهبود یافته تر خدمات خود را به کاربران ارائه دهد.اپل همچنین اعلام کرده که در صورت رضایت کاربران، تنها کارکنان رسمی استخدام شده شرکت اپل امکان دسترسی به این صدا های ضبظ شده را خواهند داشت و هیچ یک از افراد شخص ثالث امکان دسترسی به این اطلاعات را نخواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420