لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بتای عمومی آی او اس 13.1 نیز برای تمامی کاربران آماده عرضه شد

بتای عمومی آی او اس 13.1 نیز برای تمامی کاربران آماده عرضه شد

شرکت اپل از روز گذشته فرایند عرضه آپدیت بتای آی او اس 13.1 را برای توسعه دهندگان آماده عرضه کرده بود و حالا این نسخه در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است.

بتای آی او اس 13.1 از همین حالا برای تمامی کاربران آماده عرضه شده است و می‌توان با عضویت در برنامه تست کنندگان سیستم عامل‌های اپل این نسخه را برای دستگاه‌های مختلف دانلود و نصب کرد. گفتنی است که این نسخه با تغییرات بسیار زیادی همراه است و نسبت به آی او اس 13 قابلیت‌های بیشتری را در خود جای داده است.

این نسخه بتا از آی او اس 13.1 در حالی منتشر شده است که اپل هنوز به نسخه نهایی و عمومی آی او اس 13 را در اختیار کاربران عادی قرار نداده است. در حقیقت عرضه این نسخه یکی از بزرگ‌ترین سنت شکنی‌های شرکت اپل به حساب میاید. اپل معمولاً نسخه بتای آی او اس 13 را پس از آغاز فرایند عرضه نسخه عمومی قبلی آماده عرضه می‌کند؛ با این حال، اپل تصمیم گرفته تا دو نسخه از سیستم عامل آی او اس 13 را در مرحله بتا و به صورت هم‌زمان آماده تست قرار دهد.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل با آغاز عرضه بتای آی او اس 13.1 نشان داده که این نسخه به‌زودی و تنها پس از مدت زمانی کوتاه از زمان عرضه عمومی و نهایی آی او اس 13 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و قابلیت‌های جدید آن برای استفاده روزمره کاربران آماده ارائه خواهد شد.

گفتنی است که در این نسخه قابلیت‌هایی نظیر پیش بینی زمان رسیدن به مقصد در اپلیکیشن اپل مپس، طراحی جدید اپلیکیشن هوشمند سازی خانه و کنترل ابزارهای خودکارسازی و موارد دیگر در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اپل تصمیم دارد تا از هفته دوم سپتامبر سال جاری میلادی فرایند عرضه نسخه جدید آی او اس 13 و آیپد او اس را آغاز کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420