لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه دهندگان فورتنایت احتمالاً کنسول اختصاصی خود را تولید می‌کنند

توسعه دهندگان فورتنایت احتمالاً کنسول اختصاصی خود را تولید می‌کنند

 شرکت اپیک گیمز به عنوان صاحب امتیاز اصلی بازی فورتنایت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک کنسول بازی اختصاصیخود را آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس گزارش‌های اخیر منتشر شده شرکت یاد شده در حال حاضر در تلاش است تا موارد بهینه سازی و توسعه یک کنسول بازی را مورد بررسی قرار دهد و به زودی تیم اختصاصی خود برای توسعه و عرضه بازی‌های مختلف به صورت انحصاری را آماده عرضه کند.

اپیک تلاش دارد تا با توسعه و عرضه کنسول بازی خود علاوه بر کسب درآمد از طریق فروش کنسول‌های بازی و منابع سخت افزاری در تلاش است تا بازی‌های انحصاری خود را با کیفیتی بسیار ویژه و خاص آماده عرضه به بازار کند. گفتنی است که اپیک گیمز در حال حاضر توانسته با فروش بازی‌های اختصاصی خود در کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی از طریق نرم افزار اپیک گیمز استور توانسته سهم بسیار قابل توجهی از بازار فروش بازی‌های آنلاین را از آن خود کند. این شرکت در تلاش است تا در آینده نزدیک با توسعه بازی‌ها و سرویس‌های ویژه و منحصر به فردتر نقش مهم‌تری را در دنیای بازی‌های ویدیوی ایفا کند و در نهایت با شرکت‌های مهمی نظیر سونی و مایکروسافت در زمینه فروش کنسول‌های بازی و محتوای انحصاری در کنسول‌های بازی نیز رقابت کند.

البته گفتنی است که با وجود انتشار این گزارش توسط وب سات های فعال در حوزه گیم، هنوز اپیک گیمز اطلاعاتی در مورد قطعی شدن پروژه توسعه و ساخت کنسول اختصاصی خود را ارائه نداده است.

بر این اساس باید منتظر بود و دید که اپیک گیمز در آینده نزدیک با توسعه ابزارهای جدید خود تصمیم به تجاری سازی و عرضه کنسول‌های بازی می‌گیرد یا فعالیت خود در دنیای بازی‌های ویدیویی را به گونه‌ای دیگر تغییر می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420