لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین سریال تلویزیونی اپل تی وی پلاس با عنوان The Morning Show به زودی منتشر می‌شود

اولین سریال تلویزیونی اپل تی وی پلاس با عنوان The Morning Show به زودی منتشر می‌شود

شرکت اپل از روز 12 اوت 2019 اولین تیزرهای تبلیغاتی سریال تلویزیونی اپل تی وی پلاس را آماده انتشار کرده است. The Morning Show قرار است به زودی از طریق سرویس پخش اختصاصی شرکت اپل آماده عرضه به عموم کاربران شود.

در این سریال قرار است بازیگران مهمی نظیر جنیفر آنیستون و استیو کارل حضور پیدا کنند. این سریال در مورد یک متصدیان یک مجموعه تلویزیونی خبری است که در صبح‌ها پخش می‌شوند. شرکت اپل این سریال تلویزیونی را برای مشترکین اپل تی وی پلاس آماده عرضه کرده است و به زودی آن را آماده عرضه به تمامی کاربران می‌کند.

کاربران برای دسترسی به این سریال تلویزیونی اپل تی وی پلاس باید اقدام ب خرید اشتراک این سرویس آنلاین کرده و پس از آن می‌توانند این سریال اورجینال شرکت اپل را تماشا کنند. این سریال تلویزیونی اولین تلاش شرکت اپل برای عرضه محصولات اورجینال است و به زودی قرار است آماده پخش و عرضه به تمامی کاربران شو.

اپل در عرضه این سریال تلاش دارد تا تمایل کاربران برای خرید اشتراک سرویس‌های دیجیتالی خود را افزایش دهد. با این حال این سرویس قرار است محتوای اورجینال بیشتری را در دل خود جای دهد که هنوز بسیاری از آن‌ها به طور کامل مشخص نیستند.

در تریلر The Morning Show اپل هیچ اشاره‌ای به حضور ستاره‌های مهم بازیگری اشاره نکرده است با این حال اطلاعات منتشر شده از هالیوود حاکی از آن است که شرکت اپل با بسیاری از افراد سرشناس همچون جنیفر آنیستون برای ساخت این سریال تلویزیونی همکاری کرده است.

کاربران ایرانی برای دسترسی و تماشای این سریال تلویزیونی می‌توانند به خرید گیفت کارت اپل و شارژ حساب اپل آیدی خود اقدام به فعال سازی اشتراک اپل تی وی پلاس کرده و آن را از طریق سرویس‌های آنلاین و دستگاه‌های هوشمند تماشا کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420