لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13.1 پیش از کنفرانس پاییزی اپل برای توسعه دهندگان عرضه شد

آی او اس 13.1 پیش از کنفرانس پاییزی اپل برای توسعه دهندگان عرضه شد

 یکی از عجیب‌ترین رویدادهای چند ساعت پیش اتفاق افتاده برای سیستم عامل‌های اپل مربوط به اقدام این شرکت برای عرضه آی او اس 13.1 به توسعه دهندگان می‌شود.

اپل از شب گذشته و پیش از آغاز کنفرانس پاییزی خود اقدام به آماده سازی و عرضه آی او اس 13.1 به توسعه دهندگان کرده است و افرادی که حساب 99 دلاری اپل را خریداری کرده‌اند از همین حالا می‌توانند این نسخه‌های جدید را برای آیفون‌های خود دانلود و نصب کنند.

این به روز رسانی در حال حاضر به عنوان یکی از محصولات نرم افزاری بتا عرضه شده است و کاربران می‌توانند آن را به صورت OTA روی کامپیوترهای خود نصب کنند. اپل هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این کار عجیب و خارج از انتظار نداده است و هنوز معلوم نیست که چرا آی او اس 13.1 پیش از آی او اس 13 آماده عرضه به توسعه دهندگان شده است.

با این حال بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که اپل تصمیم دارد تا با عرضه زودتر نسخه 13.1 امکان بهتری را برای رفع مشکلات نرم افزاری ایجاد شده در سیستم عامل جدید را فراهم کند و آن را به صورت سریع‌تر مورد بررسی توسط توسعه دهندگان قرار دهد.

در این آپدیت تغییرات محسوسی نظیر میانبرهای مربوط به خودکار سازی و هوشمند سازی خانه اضافه شده است. علاوه بر این، قابلیتی با عنوان ETA در این سیستم عامل‌ها اضافه شده است و که از آن طریق کاربران می‌توانند زمان رسیدن به مقصد را پیش بینی کنند. دیگر تغییرات اعمال شده در این نسخه از سیستم عامل شامل ارائه قابلیت تنظیم والپیپرهای دینامیک و نشانگر صدای ایرپادهای بی‌سیم می‌شود.

کاربران آی او اس جدید امکان تغییر فونت رابط کاربری آیفون را خواهند داشت و همچنین می‌توانند اطلاعات مختلف جمع آوری در اپل مپس را نیز از دستگاه‌های خود پاک کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420