لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش ریختن اهنگ زنگ روی ایفون 2019 به صورت رایگان :: روش اول

آموزش ریختن اهنگ زنگ روی ایفون 2019 به صورت رایگان :: روش اول

یکی از چالش‌های کاربران برای استفاده مداوم از تلفن‌های هوشمند اپل، نحوه ریختن اهنگ زنگ روی ایفون به صورت رایگان و بدون هزینه‌های جانبی است.

اپل معمولاً به کاربران امکان تنظیم آهنگ زنگ و رینگ تون را روی آیفون‌ها نمی‌دهد و کاربران باید از روش‌های پیچیده و خاص برای تنظیم رینگ تون در آیفون استفاده کنند. اپل معمولاً از رینگ تون‌ها را از طریق آیتونز و اپ استور به فروش می‌رساند و کاربران برای دسترسی به آهنگ‌های جدید زنگ نیاز به پرداخت هزینه از طریق گیفت کارت و موارد دیگر را دارند.

با این حال دو روش عمومی و رایگان برای این کار وجود دارد که از طریق آن کاربران دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌ای ویژه ندارند. البته باید توجه داشته که این دو روش تا حدودی پیچیده است و کاربران برای انجام این تغییرات باید مراحل خاصی را طی کنند تا بتوانند به طور کامل روش ریختن اهنگ زنگ روی ایفون را یاد گرفته و از آن برای استفاده‌های مختلف و روزمره خود استفاده کنند.

به طور کل، روش ریختن اهنگ زنگ روی ایفون به دو صورت است که بسته به اینکه آیا کامپیوتر شخصی در اختیار دارید یا خیر، متفاوت خواهد بود. روش اول مستلزم وجود یک کامپیوتر ویندوزی یا مک است که نرم افزار آیتونز روی آن نصب شده باشد و روش دوم نیاز به نصب یک نرم افزار پر حجم روی آیفون دارد که علاوه بر زمان‌بر بودن فرایند نصب، ترافیک و حجم زیادی از اینترنت شما را مصرف می‌کند. در ادامه این مطلب هر دو روش یاد شده را آموزش خواهیم داد:

ریختن اهنگ زنگ روی ایفون به صورت رایگان – روش اول با استفاده از کامپیوتر

نکته مهم: آموزش یاد شده برای کامپیوترهای مک و ویندوز یکسان است و تنها کافی است نرم افزار آیتونز روی کامپیوتر شما نصب باشد.

  • 1.فایل MP3 مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را در Library آیتونز اضافه کنید.

نکته اول: برای اضافه کردن فایل MP3 در آیتونز می‌توانید فایل آن را در فولدر اختصاصی آیتونز کپی کنید یا آیتونز را باز کرده و از نوار بالا File > Open را بزنید

نکته دوم: در این روش باید فایل صوتی به فرمت AAC تبدیل شود. پس اگر فایل مورد نظر شما AAC است کافی است از مرحله 5 به بعد را انجام دهید.

نکته سوم: توصیه می‌شود تا پیش از ریختن اهنگ زنگ روی ایفون حتماً بخش ابتدایی و انتهایی آن را با استفاده از نرم افزارهایی نظیر Audacity یا ابزارهای مشابه برش دهید.

  • 2.نرم افزار آیتونز را باز کنید و صبر کنید تا فایل اضافه شده در Library آن در لیست موسیقی‌های در اختیار شما نشان داده شود
  • 3.پس از اینکه موسیقی مورد نظر خود را در لیست کتابخانه آیتونز پیدا کردید، روی آن کلیک کنید. در نوار بالا، File > Convert را انتخاب کنید
  • 4.گزینه Create AAC Version را بزنید تا فایل شما به فرمت رسمی اپل یعنی AAC تبدیل شود
  • 5.آیفون را از طریق کابل تبدیل لایتنینگ به کامپیوتر متصل کنید
  • 6.روی آیکون آیفون در نرم افزار آیتونز کلیک کنید تا موارد مختلف آن بیاید
  • 7.در بخش مدیریت آیفون نرم افزار آیتونز، وارد گزینه مدیریت Tones شوید
  • 8.فایل AAC مورد نظر خود که از طریق آیتونز به فرمت AAC تبدیل کرده بودید را از طریق فایندر (در مک) یا فایل اکسپلورر (در ویندوز) پیدا کنید. برای این کار کافی است روی فایل مورد نظر در آیتوز کلیک کرده و گزینه Show Folder را بزنید
  • 9.فایل مورد نظر را از فایندر یا فایل اکسپلورر به داخل بخش Tones درگ اند دراپ کنید و منتظر شوید تا سینک شود
  • 10.حال به تنظیمات آیفون بروید
  • 11.گزینه Sounds را بزنید
  • 12.وارد زیرشاخه Ringtone شوید و آهنگ خود را انتخاب کنید

پس از انجام این کار آهنگ مورد نظر شما به عنوان رینگ تون در آیفون پخش می‌شود.

در صورت تمایل برای تنظیم رینگ تون روی آیفون بدون نیاز به کامپیوتر شخصی، می‌توانید به صفحه آموزش ریختن اهنگ زنگ روی ایفون – روش دوم مراجعه کنید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373