لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مهم‌ترین تغییر آی او اس 12.4.1 به رفع حفره امنیتی برای جیلبریک دستگاه مربوط است

مهم‌ترین تغییر آی او اس 12.4.1 به رفع حفره امنیتی برای جیلبریک دستگاه مربوط است

 شرکت اپل از شب گذشته اقدام به آماده سازی و عرضه نسخه‌های جدید سیستم عامل خود در کنار آی او اس 12.4.1 کرده است. در این میان بررسی‌های انجام شده توسط متخصصین امنیتی و توسعه دهندگان حاکی از آن است که این نسخه باعث رفع مشکلات مربوط به حفره امنیتی برای جیلبریک کردن آیفون و آیپد می‌شود.

بر اساس این بررسی‌ها مشخص شده که اپل حفره‌های امنیتی جدیدی که باعث ایجاد امکان جیلبریک کردن دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس 12 می‌شد را بسته است. بر این اساس تمامی دستگاه‌های جدید، شامل آیفون 5 اس و جدیدتر، آیپد ایر جدید به بعد و آیپاد تاچ نسل ششم که آی او اس 12 به بعد را در خود اجرا می‌کنند دیگر امکان جیلبریک دستگاه‌های خود را نخواهند داشت.

علاوه بر این، بررسی‌ها نشان داده که اپل در توسعه این نسخه جدید از سیستم عامل آی او اس امکان دسترسی به بسیاری از اپلیکیشن‌های خراب کار را در آیفون و آیپد مسدود کرده است و این نرم افزارها دیگر امکان دسترسی به تمامی سنسورها و اطلاعات داخلی کاربران را نخواهند داشت. کاربران همچنین دیگر مشکلات مربوط به کاهش میزان رم مصرفی در استفاده از اپلیکیشن‌های حرفه‌ای و سنگین را نخواهند داشت.

گفتنی است که این آپدیت باعث می‌شود تا امکان نفوذ هکرها به اطلاعات شخصی کاربران در تلفن‌های هوشمند آیفون و آیپدها کاهش پیدا کند و از لحاظ امنیتی میزان استفاده از این دستگاه‌های همراه بهینه‌تر و ایمن‌تر از قبل شود.

این به روز رسانی از همین حالا در اختیار کاربران قرار گرفته است و می‌توان آن را از طریق اینترنت دانلود و روی دستگاه‌ها نصب کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420