لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه چینی استیم از جهان جدا می‌شود

نسخه چینی استیم از جهان جدا می‌شود

شرکت Valve تصمیم دارد تا به دلیل محدودیت‌های قانونی اعمال شده در کشور چین، نسخه ارائه شده از سرویس استیم را به طور کامل از سرویس جهانی مستقل کند.

این شرکت اعلام کرده که به دلیل مشکلات مربوط به فیلترینگ و ایجاد محدودیت‌های خاص در میان کاربران، دیگر تمایلی به ادامه ارائه خدمات کامل به کاربران چینی استیم ندارند. این مسئله باعث می‌شود تا کاربران برای دسترسی به این سرویس در چین به طور کامل تحت نظارت دولت کشور چین باشند و دیگر نتوانند تمامی محتویات بازی‌های ارائه شده در این سرویس را در دستگاه‌های خود اجرا کند.

بر این اساس، استیم قرار است با همکاری برخی از شرکت‌های نیمه دولتی چین خدمات ویژه‌ای را به کاربران ارائه دهد که تفاوت زیادی با نحوه خدمات دهی به کاربران دیگر کشورها دارد. استیم همچنین دیگر امکان اجرای بازی‌های آنلاین به صورت بین‌المللی را به چینی‌ها نمی‌دهد و کاربران این کشور تنها امکان دسترسی به بازی‌های آنلاین داخل این کشور را دارند و دیگر امکان اجرای تورنمنت‌های جهانی را نخواهند داشت.

استیم به احتمال زیاد برای ارائه خدمات خود در چین با شرکت تنسنت همکاری می‌کند با این حال این کمپانی هنوز هیچ اطلاعاتی از طریق منابع رسمی خود برای تائید این مسئله ارائه نداده است و هنوز مشخص نشده که شرکت Valve برای ارائه خدمات خود با چه شرکتی همکاری می‌کند. گفتنی است که استیم برای ارائه بازی پابجی موبایل تا پیش از این تجربه همکاری با تنسنت را داشته است و حالا به احتمال زیاد تصمیم دارد تا این همکاری را گسترش دهد تا بازار بزرگ و پر جمعیت چین را برای عرضه محتوای دیجیتالی از دست ندهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373