لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کتاب Designed by Apple in California دیگر به فروش نمی‌رسد

کتاب Designed by Apple in California دیگر به فروش نمی‌رسد

 سال 2016 بود که شرکت اپل از یکم کتاب ویژه با عنوان Designed by Apple in California رونمایی کرد که در آن تصاویری از نحوه طراحی محصولات خود را در طول 40 سال فعالیت کاری به تصویر کشیده بود. این کتاب پس از 3 سال از زمان چاپ و عرضه دیگر در اپل استورهای رسمی به فروش نمی‌رسد.

اپل این کتاب را به عنوان یک ابزار الهام بخش به طرفداران خود و افراد فعال در حوزه طراحی صنعتی آماده عرضه کرده بود که نزدیک به 300 دلار قیمت داشت و تنها از طریق برخی از اپل استورهای رسمی در آمریکا به فروش می‌رسید. این کتاب یکی از مهم‌ترین مواردی بود که قدرت طراحی صنعتی جانی آیو را به تصویر می‌کشید.

جانی آیو یکی از ایده پردازان ساخت کتاب Designed by Apple in California بود و حالا با جدا شدن او از شرکت اپل، این کتاب نیز دیگر در اپل استورهای رسمی به فروش نمی‌رسد. جانی آیو در چاپ این کتاب تلاش کرد تا روند طراحی بسیاری از محصولات اپل را که توسط خودش طراحی و ساخته شده بود را در این کتاب به چاپ رسانده بود.

این کتاب شامل 450 تصویر از محصولات مختلف تولید شده توسط اپل بود که نحوه طراحی آن‌ها در طول بیست سال گذشته را نشان می‌داد. اپل این محصول را دیگر به صورت رسمی و از طریق فروشگاه‌های فیزیکی خود به فروش نمی‌رساند که این مسئله نشان دهنده آن است که کسانی که تمایل به خرید این محصول دارند تنها می‌توانند آن را از طریق کلکسیونرها و افراد خاص تهیه کنند.

گفتنی است که این کتاب جزو محصولات اصلی اپل نبوده و به همین دلیل نیز اپل پس از مدتی مشخص فرایند تولید و عرضه آن را متوقف کرده است تا ارزش آن را برای طرف داران و کلکسیونرها افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420