لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاویر آیفون 11 سفارشی خود را از همین حالا آماده رونمایی کرده است

کاویر آیفون 11 سفارشی خود را از همین حالا آماده رونمایی کرده است

شرکت کاویر که در سال‌های گذشته به عنوان یکی از مهم‌ترین فروشندگان محصولات سفارشی و شخصی سازی شده شناخته شده است؛ حالا پیش از برگزاری کنفرانس سپتامبر اپل اقدام به رونمایی از آیفون 11 سفارشی خود کرده است.

کاویر از همین حالا تصاویری از محصولی با عنوان آیفون 11 را به همراه یک فایل ویدیویی در وب سایت خود منتشر کرده است و در آن ظاهرهایی متفاوت از این محصول را به تصویر کشیده است. این محصولات شامل آیفون 11 با ظاهر آپولو 11 باقیمت 4830 دلار، آیفون 11 با ظاهر شخصی سازی شده طلایی Universe Diamond باقیمت 502090 دلار، ظاهر Universe باقیمت 7760 دلار، آیفون Singularity باقیمت 6080 دلار، آیفون سایوز باقیمت 5620 و اکسپلورر باقیمت 5010 دلار آماده عرضه شده است.

ظاهر این تلفن‌های هوشمند جدید در حالی منتشر شده که شرکت اپل هنوز به طور رسمی محصول جدید خود را آماده انتشار و عرضه به بازار نکرده است و نزدیک به پانزده روز تا زمان برگزاری این رویداد جدید از شرکت اپل باقی مانده است.

تمامی این آیفون‌های جدید به صورت پیش فروش در وب سایت کاویر قرار گرفته است و جالب اینجا است که پیش فروش گران قیمت‌ترین نسخه آن‌ها که باقیمت 502090 دلار آماده عرضه شده از همین حالا تمام شده است.

انتشار این تصاویر از طرف کاویر می‌تواند نشانه‌ای از تائید ظاهر احتمالی آیفون 11 در سال 2019 باشد. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که پنل پشتی این تلفن هوشمند قرار است با همان ظاهر پیش بینی شده و با دوربین سه لنزه قرار گرفته در یک قالب مربعی آماده عرضه شود.

کاویر یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال درزمینهٔ تولید محصولات سفارشی است و انتشار این محصولات با ظاهر احتمالی جدید نشان از قوی بودن شایعات پیشین در مورد ظاهر آیفون دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373