لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نام آیفون پرو برای بار دیگر در از طرف خبرگزاری‌ها تائید شد

نام آیفون پرو برای بار دیگر در از طرف خبرگزاری‌ها تائید شد

 نزدیک به دو هفته پیش گزارش‌هایی در مورد تصمیم شرکت اپل برای نام‌گذاری یکی از تلفن‌های هوشمند خود با عنوان آیفون پرو منتشر شده بود که حالا برخی از خبرگزاری‌های دیگر این مسئله را تائید کرده‌اند.

بر اساس گزارش جدید وب سایت Techcrunch شرکت اپل تصمیم دارد تا پاییز سال جاری میلادی محصولی را با عنوان آیفون پرو آماده عرضه به بازار کند. این وب سایت تأکید که اپل در سال جاری میلادی تصمیم به تکمیل سری محصولات حرفه‌ای خود که با پسوند «پرو» شناخته می‌شوند گرفته است. بر این اساس، آیفون پرو قرار است در کنار مک‌بوک پرو و آیپد پرو به عنوان حرفه‌ای‌ترین محصول سخت افزاری این شرکت در مجموعه تلفن‌های هوشمند آماده معرفی شود.

مهم‌ترین شاخصه آیفون پرو که باعث می‌شود تا اپل این محصول جدید را به عنوان یک دستگاه حرفه‌ای در نظر بگیرد، به قدرت پردازنده و افزایش کیفیت دوربین مربوط می‌شود. اپل تصمیم دارد تا سطح کیفیت دوربین آیفون پرو را نسبت به سال گذشته افزایش دهد.

این گزارش Techcrunch در حالی منتشر شده که خبرگزاری بلومبرگ در گزارش طولانی اخیر خود اعلام کرده بود که آیفون جدید اپل در سال 2019 مجهز به یک لنز الترا واید انگل در قسمت پشتی و یک لنز واید انگل ترودپت در قسمت جلویی می‌شود که علاوه بر افزایش سطح امنیت و دقت فیس آیدی باعث بهبود کیفیت تصویر برداری و عکس برداری در محیط‌های با نور کم می‌شود. بلومبرگ همانند Techcrunch بر این باور است که اپل تلاش دارد تا با توسعه دوربین با کیفیت‌تر، توجه بسیاری از افراد حرفه‌ای درزمینهٔ عکاسی و موارد دیگر را برای خرید و استفاده از آیفون پرو جلب کند. بر این اساس یکی از محتمل‌ترین شایعات منتشر شده نشان دهنده آن است که آنچه با عنوان آیفون 11 امروزه شناخته می‌شود با نام آیفون پرو آماده عرضه به بازار خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420