لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سایبرپانک 2077 اولین بازی سرویس گوگل استادیا خواهد بود

سایبرپانک 2077 اولین بازی سرویس گوگل استادیا خواهد بود

شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده که تصمیم دارد تا در آینده نزدیک بازی سایبرپانک 2077 را برای گوگل استادیا آماده عرضه کند.

سایبرپانک 2077 که تا پیش از زمان عرضه عمومی خود تمایل بسیار زیادی از کاربران و گیمرهای حرفه‌ای را جلب کرده بود، حالا قرار است در سرویس پخش بازی اختصاصی شرکت گوگل با عنوان گوگل استادیا آماده عرضه به کاربران شود.

گوگل اعلام کرده که سایبرپانک 2077 قرار است در سال 2020 آماده عرضه به تمامی کاربران سرویس پخش بازی گوگل استادیا شود. این بازی در کنار سری بازی‌های واچ داگز و دیگر بازی‌های مهم استودیوی یوبی سافت قرار است مهم‌ترین بازی‌های ارائه شده در سرویس گوگل استادیا باشند. گوگل تصمیم دارد تا با همکاری بسیاری از استودیوها و شرکت‌های فعال در زمینه توسعه و عرضه بازی‌های ویدیویی، سرویس گوگل استادیا را برای کامپیوترها و دستگاه‌های هوشمند حال حاضر بهینه سازی کند و به کاربران امکانات ویژه‌ای را ارائه دهد.

گوگل استادیا سرویس جدید شرکت گوگل برای پخش بازی‌های ویدیویی به صورت آنلاین است که در آینده نزدیک قرار است برای دستگاه‌های هوشمند مختلف بسته به نوع و قدرت پردازش آماده عرضه به بازار شود. گفتنی است که گوگل در توسعه این سرویس تلاش دارد تا با بسیاری از سرویس‌های دیجیتالی پخش بازی نظیر استیم شرکت Valve، اپیک استور توسعه یافته توسط اپیک گیمز، ایکس باکس لایو ارائه شده توسط مایکروسافت و پلی استیشن استور توسعه یافته توسط سونی رقابت کند.

گوگل اعلام کرده که آینده بازی‌های ویدیویی، وابسته به توسعه سرویس‌های دیجیتالی پخش بازی‌های آنلاین است و به همین دلیل تلاش دارد تا این سرویس را در آینده نزدیک برای دستگاه‌های مختلف آماده عرضه کند. برخی از شایعات منتشر شده در این زمینه نیز حاکی از آن هستند که گوگل در آینده کنسول بازی مبتنی بر این سرویس اختصاصی را آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420