لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس پردازش ابری انویدیا برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی آماده عرضه می‌شود

سرویس پردازش ابری انویدیا برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی آماده عرضه می‌شود

 شرکت انویدیا تصمیم دارد تا در آینده نزدیک یک سرویس دیجیتالی مبتنی بر پردازش ابری را با برند و نام تجاری جی فورس برای تلفن‌های هوشمند آماده عرضه کند.

انویدیا تصمیم دارد تا به منظور رقابت با پروژه ایکس کلاود مایکروسافت یک سرویس دیجیتالی با قابلیت اتصال به سرورهای مبتنی بر پردازش ابری را برای کاربران تلفن‌های هوشمند آماده عرضه کند. سرویس پردازش ابری جی فورس شرکت انویدیا قرار است به صورت آزمایشی در ابتدا برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی آماده عرضه به بازار شود و پس از انجام تست‌های مختلف برای دستگاه‌های همراه مبتنی بر سیستم عامل آی او اس نیز عرضه شود.

انویدیا همچنین اعلام کرده که این سرویس مبتنی بر پردازش ابری قرار است در آینده نزدیک برای کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده AMD نیز آماده عرضه شوند و پس از آن امکانات ویژه‌ای را به دستگاه‌های هوشمند دارای سخت افزار و قدرت پردازشی ضعیف‌تر ارائه دهد.

مایکروسافت و انویدیا به عنوان دو فعال مهم در زمینه توسعه ابزارهای اجرا کننده بازی‌های ویدیویی و آنلاین تصمیم دارند تا با توسعه و عرضه محصولات جدید خود به همراه قدرت پردازش ابری و سرورهای قدرتمند، امکاناتی ویژه را به کاربران ارائه دهند. سیاست این دو کمپانی بر این اساس است که کاربران در آینده نزدیک بدون نیاز به خرید دستگاه‌های قدرتمند با قدرت پردازشی بالا بتوانند از بازی‌های کامپیوتری با کیفیت قابل قبول استفاده کنند.

این مسئله تا جایی جدی شده است که بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که آینده صنعت بازی‌های کامپیوتری قرار است مبتنی بر پردازش ابری بوده و درآمد شرکت‌های فعال در این حوزه از فروش کنسول‌ها و سخت افزارهای قوی به سمت فروش سرویس‌های دیجیتالی به صورت مدت دار متمایل خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373