لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگرهای اولد آیفون 11 احتمالاً توسط یک کمپانی چینی تولید می‌شوند

نمایشگرهای اولد آیفون 11 احتمالاً توسط یک کمپانی چینی تولید می‌شوند

شرکت اپل به‌احتمال زیاد تصمیم دارد تا در تولید انبوه آیفون 11 همکاری خود را با کمپانی‌های کره‌ای ال جی و سامسونگ کاهش دهد و از این پس با یک شرکت تولید کننده پنل های اولد در چین همکاری کند.

بر اساس گزارش جدیدی که وب سایت 9to5mac منتشر کرده، شرکت اپل سطح همکاری خود را در آستانه فرایند رونمایی و عرضه آیفون 11 با شرکت سامسونگ و ال جی کاهش داده است و این مسئله می‌تواند نشانی از قطع همکاری این دو شرکت در آینده به حساب آید.

9to5mac این اطلاعات را از خبرگزاری Nikkei Asian Review به دست آورده است که نشان دهنده آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا همکاری انبوه و بزرگی را با شرکت چینی BOE آغاز کند. این شرکت چینی تا پیش از این توانایی ویژه‌ای در زمینه تولید انبوه پنل های اولد به کار رفته در دستگاه‌های هوشمند و از جمله آن‌ها تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید داشته و بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند با این شرکت بر سر تأمین قطعات مورد نیاز خود همکاری داشته‌اند.

با این حال مشخص شده است که شرکت اپل به عنوان یک کمپانی آمریکایی تصمیم دارد تا به‌احتمال زیاد همکاری ویژه‌ای را با کمپانی BOE آغاز کند.

این اطلاعات در حالی منتشر شده‌اند که هنوز هیچ یک از منابع رسمی اپل و BOE این مسئله را تائید نکرده‌اند و هنوز معلوم نیست که این همکاری به صورت رسمی آغاز شده است یا اپل با تأمین کننده‌های دیگری برای ساخت نمایشگرهای اولد همکاری خواهد کرد.

گفتنی است که با توجه به مشکلات مربوط به افزایش تعرفه‌های محصولات وارداتی از چین به آمریکا در نتیجه جنگ تجاری با چین، برخی از تحلیلگران در مورد صحت ادعاهای مطرح شده در این گزارش ابراز شک کرده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373