لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلومبرگ: آیفون 11 می‌تواند به صورت معکوس باتری ایرپاد را شارژ کند

بلومبرگ: آیفون 11 می‌تواند به صورت معکوس باتری ایرپاد را شارژ کند

گزارش اخیر خبرگزاری بلومبرگ حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در توسعه و عرضه آیفون 11 امکان دارد تا امکان شارژ معکوس برای پر کردن باتری ایرپاد را آماده تعبیه و عرضه کند.

بر اساس این گزارش، اپل تصمیم دارد تا تغییرات ویژه‌ای را در کویل‌های پشتی آیفون 11 اعمال کند که از آن طریق کاربرانی که ایرپاد نسل دوم با قابلیت شارژ بی‌سیم دارند، بتوانند ایرپادها را به صورت بی‌سیم شارژ کنند. اپل تصمیم دارد تا با ارائه این قابلیت، امکانات ویژه‌ای را به کاربران ارائه دهد تا از آن طریق دیگر نیازی به شارژ جداگانه ایرپادهای بی‌سیم نداشته باشند.

ایرپادهای بی‌سیم می‌توانند با قرار گرفتن در کیس خود و گذاشتن آن روی پنل پشتی آیفون شارژ شوند. از طرف دیگر، اپل تلاش دارد تا ظرفیت باتری آیفون 11 را افزایش دهد تا از آن طریق کاربران بتوانند بدون نیاز به شارژر جداگانه و به صورت بی‌سیم این هندزفری‌های خود را شارژ کنند.

تا پیش از این گزارش‌هایی در مورد تلاش شرکت اپل برای افزایش ظرفیت باتری آیفون 11 و آیفون پرو منتشر شده بود و حالا مشخص شده که این باتری قرار است به عنوان یک پاور بانک یا ابزار جانبی برای شارژ معکوس برخی دیگر از محصولات مورد استفاده قرار گیرد. بر این اساس کاربران در زمان شارژ بودن آیفون دیگر نیازی به استفاده از دو پاور بانک یا شارژ برای پر کردن باتری آیفون و ایرپاد به صورت هم‌زمان نداشته باشند و بتوانند در حین حرکت و بدون نیاز به مواجه شدن با چالش‌های ویژه اقدام به شارژ ایرپادهای خود به صورت ویژه و سریع کنند. در صورت ارائه این قابلیت از طرف اپل، پیش بینی می‌شود که میزان فروش ایرپادهای نسل دو با قابلیت شارژ بیسیم در بازار جهانی افزایش یابد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373