لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سنسور فیس آیدی در آیفون 11 دقیق‌تر می‌شود

سنسور فیس آیدی در آیفون 11 دقیق‌تر می‌شود

 گزارش‌های اخیر بلومبرگ در مورد محصولات جدید شرکت اپل نشان دهنده آن است که سیستم احراز هویت فیس آیدی در آیفون 11 قرار است با دقت بیشتری کار کند.

بلومبرگ در گزارش طولانی اخیر خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا از سخت افزارها و سنسورهای دارای قابلیت تشخیص چهره از زوایای مختلف خواهد بود و می‌تواند از هر جایی صورت کاربر خود را تشخیص دهد. اپل تصمیم دارد تا دوربین ترودپت آیفون 11 را مجهز به سنسورهای واید انگل یا زاویه باز کند تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت هوشمندانه‌تر قفل دستگاه را باز کند.

استفاده از سنسورهای زاویه باز باعث می‌شود تا کاربر به محض نگاه کردن به نمایشگر آیفون از هر زاویه‌ای، فیس آیدی تعبیه شده در آیفون 11 بتواند قفل دستگاه را باز کند و دیگر نیازی به قرار دادن دستگاه در روبری چهره خود نداشته باشد. این مسئله باعث می‌شود تا فیس آیدی به صورت هوشمندانه و دقیق‌تر بتواند فرایند کاری خود را انجام دهد و دیگر کاربران با چالش‌های مربوط به عدم تشخیص چهره توسط فیس آیدی به خاطر عدم تناسب زاویه دستگاه مواجه نباشند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا این سیستم هوشمند به همراه سنسورهای کاربردی را برای اولین بار در آیفون 11 آماده عرضه کند. با این حال این کمپانی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از ابزارهای جدید فیس آیدی در دستگاه‌های جدید خود نظیر آیپدها و احتمالاً کامپیوترهای مک نیز استفاده کند.

گفتنی است که اپل تا سه هفته آینده کنفرانس جدید خود را برگزار می‌کند و طی آن از آیفون‌های جدید خود، شامل آیفون 11 و آیفون پرو به همراه اپل واچ سری 5 رونمایی کند. این محصولات به‌احتمال زیاد از اواخر ماه سپتامبر یا اوایل نوامبر سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار جهانی خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373