لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کارایی لنز سوم در دوربین آیفون پرو چه خواهد بود؟

کارایی لنز سوم در دوربین آیفون پرو چه خواهد بود؟

 خبرگزاری بلومبرگ به تازگی اعلام کرده که آیفون پرو قرار است با قدرت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های این تلفن‌های هوشمند آماده عرضه به بازار شود.

بلومبرگ از ساعات گذشته مجموعه‌ای از گزارش‌های مهمی را در مورد محصولات آینده اپل را منتشر کرده است و حالا مشخص شده که این محصول قرار است با قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسل‌های پیشین آیفون آماده عرضه به بازار شود. اپل در توسعه و عرضه آیفون پرو قرار است قدرت دوربین آیفون پرو را به لطف لنز سه‌گانه افزایش دهد و از آن طریق سیستم ترکیبی مناسب برای عکس برداری در محیط نور را افزایش دهد.

استفاده از لنز سوم در آیفون‌های جدید به منزله آن است که فرایند عکس برداری در محیط‌هایی که نور اطراف بسیار کم است بهبود یابد و کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر و با کیفیت‌تر تصاویر مختلف را به ثبت برسانند.

بر این اساس، آیفون 11 یا آنچه در حال حاضر آیفون پرو نامیده می‌شود، قرار است به همراه یک لنز واید انگل، یک لنز تله فوتو و یک لنز الترا واید انگل آماده عرضه شود.

لنز سوم در دوربین آیفون از نوع الترا واید انگل خواهد بود که باعث می‌شود تا کاربران بتوانند علاوه بر کنترل بهینه‌تر فریم تصاویر، امکان ثبت عکس‌ها با ایزوی بیشتر در شرایط با نور کمتر را نیز داشته باشند. این تغییرات البته صرفاً به صورت سخت افزاری محدود نیست، بلکه اپل در روند توسعه و عرضه آی او اس 13 نیز قابلیت‌های ویژه‌ای را در اپلیکیشن Camera ارائه شده در تلفن‌های هوشمند آیفون ایجاد می‌کند که باعث بهبود کیفیت عکاسی و ثبت ویدیوها در آیفون‌های جدید می‌شود.

اپل تصمیم دارد تا در هفته‌های آینده کنفرانس ماه سپتامبر خود را برگزار کند و طی آن از آیفون‌های جدید با دوربین سه‌گانه رونمایی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420