لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هوم پاد مینی احتمالاً در سال 2020 معرفی می‌شود

هوم پاد مینی احتمالاً در سال 2020 معرفی می‌شود

 گزارش‌های اخیر منتشر شده در مورد فعالیت‌های شرکت اپل نشان دهنده آن است که این شرکت تصمیم دارد تا اسپیکر ارزان قیمت خود با عنوان هوم پاد مینی رونمایی کند.

خبرگزاری بلومبرگ از چند ساعت پیش گزارشی طولانی در مورد محصولات آینده اپل را منتشر کرده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها مربوط به نسخه ارزان قیمت اسپیکر هوم پاد مینی می‌شود. این خبرگزاری اعلام کرده که هوم پاد مینی قرار است با قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به نسخه اصلی هوم پاد که در سال 2017 رونمایی و سال بعد آن آماده عرضه شد خواهد داشت.

اپل تصمیم دارد تا با تولید و عرضه هوم پاد مینی سطح تمایل کاربران برای استفاده از سرویس‌های نرم افزاری و صوتی خود را افزایش دهد. اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال 2019 میلادی سرویس‌های صوتی اپل موزیک و پادکست را به طور کامل از آیتونز جدا کرد و آن‌ها را به عنوان سرویس‌هایی جداگانه به همراه نام‌های تجاری مشخص آماده عرضه به کاربران کرد.

در این میان، سیاست اپل بر این اساس است که با توسعه و عرضه اسپیکرهای ارزان قیمت هوم پاد مینی تمایل کاربران برای خرید این اسپیکر هوشمند و سرویس‌های دیجیتالی خود را افزایش دهد. بررسی‌های تحلیلی انجام شده از طرف شرکت‌های مالی تا پیش از این نشان دهنده آن است که شرکت اپل برای تولید و فروش هوم پاد کمترین سود ممکن را دارد و سیاست این شرکت بیشتر روی فروش اشتراک سرویس‌های دیجیتالی برای استفاده از آن در اسپیکر هوشمند اختصاصی متمرکز شده است.

بر این اساس اپل به طور کامل تمرکز خود را از افزایش سهم هوم پاد در بازار جهانی اسپیکرهای هوشمند برداشته و روی فروش سرویس‌های دیجیتالی اپل موزیک و پادکست متمرکز کرده است و به همین خاطر تلاش دارد تا محصولی ارزان قیمت‌تر را آماده عرضه و فروش در بازار جهانی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420