لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماین کرفت ارت برای اندروید عرضه شد

ماین کرفت ارت برای اندروید عرضه شد

شرکت مایکروسافت اولین نسخه بتا از بازی ماین کرفت ارت را با قابلیت پشتیبانی از واقعیت افزوده برای کاربران اندروید آماده عرضه کرده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک این بازی را با برای سیستم عامل آی او اس نیز آماده عرضه کند.

این بازی قرار است به عنوان نسخه ای کاملا متفاوت از مجموعه ماین کرفت آماده عرضه به عموم کاربران شود که روی دستگاه‌های مجهز به قابلیت اجرای محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده اجرا می‌شود. Mine Craft Earth قرار است روی اندروید 7 و جدید تر و سیستم عامل آی او اس 11 به بعد آماده عرضه و اجرا شود.

این بازی همانند پوگمان گو دارای قابلیت های ویژه ای است که باعث می‌شود تا کاربران برای اجرای آن مجبور به حرکت به نقاط مختلف در محل سکونت خود باشند. بر این اساس بازیکنان این بازی برای جمع آوری بلوک های مختلف این بازی باید روند پیچیده تری را نسبت به بازی های دیگر طی کنند.

همانطور که گفته شد، این بازی در حال حاضر در مرحله تست و بررسی قرار دارد و در آینده نزدیک به صورت عمومی آماده عرضه به صورت عمومی می‌شود. مایکروسافت در تلاش است تا پس از رفع باگ های احتمالی ایجاد شده در این بازی، امکانات ویژه ای را برای اجرای آن روی تمامی دستگاه‌های هوشمند همراه مبتنی بر اندروید، آی او اس و آیپد او اس فراهم کند. بر این اساس، گیم پلی این بازی قرار است به صورتی کاملا متنوع و خاص در اختیار کاربران قرار گیرد، به گونه ای که کاربران برای اجرا و استفاده از آن تجربه ای کاملا ویژه داشته باشند.

این بازی به احتمال زیاد دارای قابلیت های ویژه ای است که ممکن است همه آن‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار نگیرد. کاربران باید برای تهیه موارد پولی این بازی اقدام به خرید گیفت کارت و شارژ حساب کاربری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373