لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چاشنی‌های خوشمزه از نام اندروید 10 حذف می‌شود

چاشنی‌های خوشمزه از نام اندروید 10 حذف می‌شود

شرکت گوگل به تازگی نسخه بعدی سیستم عامل اندروید را معرفی کرده است و اعلام کرده که دیگر تمایلی برای استفاده از نام چاشنی‌ها برای اشاره به این نسخه جدید ندارد. این سیستم عامل قرار است با عنوان اندروید 10 شناخته شود.

گوگل تا پیش از این با ایده برداری از نام دسرها و چاشنی‌های مختلف، با استفاده از ترتیب حروف الفبا نام سیستم عامل اندروید را مشخص می‌کرد. اما حالا این شرکت اعلام کرده که اندروید 10 که در حال حاضر با عنوان اندروید Q شناخته می‌شود، نام‌هایی نظیر آب‌نبات چوبی، مارشملو، بستنی ساندویچی، نوقا و غیره را دریافت نخواهد کرد.

شرکت گوگل این بار تصمیم دارد تا به صورت جدی‌تر و با استفاده از روند نام گذاری متفاوت‌تر عرضه سیستم عامل جدید خود برای دستگاه‌های همراه را آغاز کند تا شاید بتواند از آن طریق با مهم‌ترین رقیب خود، یعنی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس رقابت کند.

گفتنی است که در حال حاضر بسیاری از طرفداران سیستم عامل اندروید، این نسخه جدید را با عنوان اندروید Q می‌شناسند و هنوز معلوم نیست که گوگل چه نام تجاری جدیدی را برای این سیستم عامل در نظر گرفته است با این حال آنچه معلوم است، این است که نام اندروید Q وابسته به هیچ چاشنی یا خوراکی جدیدی نیست و گوگل یک نام متفاوت را برای این سیستم عامل انتخاب خواهد کرد.

بر اساس جدول زمان‌بندی گوگل، آخرین نسخه بتای اندروید 10 قرار است در ماه میلادی آماده عرضه به تمامی کاربران حرفه‌ای شود و پس از آن در سه ماهه بعدی سال 2019 فرایند عرضه آن به تولید کنندگان دستگاه‌های هوشمند و همراه آغاز شود. اندروید جدیداحتمالاً تغییرات ویژه‌ای برای رقابت با سیستم عامل آی او اس 13 خواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420