لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وب سایت آیکلاود با طراحی جدید آماده عرضه شد

وب سایت آیکلاود با طراحی جدید آماده عرضه شد

 شرکت اپل در آستانه تاریخ آماده سازی و عرضه آی او اس 13 و آیپد او اس اقدام به تغییر طراحی وب سایت آیکلاود کرده است.

وب سایت آیکلاود از همین حالا تغییرات ویژه‌ای پیدا کرده است. این وب سایت ظاهر پس زمینه آبی رنگ خود را از دست داده است و پس زمینه آن سفید رنگ شده است. علاوه بر این، سایز آیکون دستگاه‌ها نسبت به گذشته کوچک‌تر شده و روند کاربر با آن نیز تغییر یافته است.

وب سایت آیکلاود از این پس امکان دسترسی به یادآورها را از طریق اپل آیدی به کاربران می‌دهد و کاربران می‌توانند بدون نیاز به باز کردن تلفن هوشمند یا دستگاه‌های دیگر خود یادآورهای مختلف را در این سرویس آنلاین ذخیره کنند. علاوه بر این دیگر اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب شرکت اپل از این پس با سرعت و امکانات بهتری در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند.

این اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب در وب سایت جدید آیکلاود شامل ایمیل آیکلاود، مخاطبین، تقویم اپل، آلبوم Photos، ذخیره سازی ابری آیکلاود، یادداشت برداری Notes، یادآورهای Reminders، ابزار تغییر فایل‌های اسناد Pages، Numbers و Keynotes و ابزارهای پیدا کردن دستگاه‌های هوشمند اپل نظیر Find Friend و Find iPhone می‌شوند.

کاربران از همین حالا می‌توانند با مراجعه به وب سایت آیکلاود و وارد کردن اطلاعات شخصی اپل آیدی خود اقدام به استفاده از این سرویس‌های آنلاین کنند. گفتنی است که استفاده از این سرویس‌های آنلاین از همین حالا تجربه‌ای مشابه با سیستم عامل‌های آی او اس 13، مک او اس کاتالینا و آیپد او اس است.

اپل با تغییر این نحوه طراحی تلاش داشته تا تجربه‌ای یکسان را به کاربران ابزارهای هوشمند و سرویس‌های آنلاین خود ارائه دهد که از این پس با سازگاری کامل با آیفون‌ها، آیپدها و دیگر دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل مک او اس کار خواهند کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420