لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیمانکاران اپل روزانه هزار صدای ثبت شده سیری را بررسی می‌کنند

پیمانکاران اپل روزانه هزار صدای ثبت شده سیری را بررسی می‌کنند

 ماه گذشته بود که تعدادی از خبرگزاری‌ها، گزارش‌هایی در مورد تلاش اپل برای ضبط اطلاعات شخصی کاربران از طریق سیری را منتشر کرده بودند که اعتراض‌های بسیار زیادی را به همراه داشت و حالا بررسی‌ها حاکی از آن است که پیمانکاران شرکت اپل روزانه هزار صدای ضبط شده از طریق سیری را تحلیل و بررسی می‌کنند.

بر اساس گزارش جدید یک موسسه تحلیلی و خبری ایرلندی، پیمانکاران شخص ثالثی که اپل بابت بررسی صدای ضبط شده کاربران استخدام کرده، هر روز هزار فایل صوتی را تحلیل و بررسی می‌کنند. علاوه بر این، اپل تعداد زیادی پیمانکار را در این زمینه استخدام کرده که این مسئله نشان دهنده آن است که اپل تعداد زیادی از صداهای ضبط شده کاربران را به صورت روزانه توسط افراد ناشناس مورد بررسی قرار می‌دهد.

در اواسط ماه جولای سال جاری میلادی خبرگزاری گاردین اعلام کرد که شرکت اپل بدون اطلاع از کاربران صدای آن‌ها را در مکالمات خصوصی و شرایط مختلف جمع آوری و ضبط می‌کند و آن‌ها را به صورت سازمان‌دهی شده مورد بررسی قرار می‌دهد. بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل حتی صدای محیط‌های خصوصی و ارتباطات کاملاً شخصی و خصوصی افراد را نیز ضبط و تحلیل می‌کند.

اپل اعلام کرده بود که این اطلاعات را صرفاً به‌منظور بهبود روند کاری دستیار دیجیتالی و صوتی سیری جمع آوری می‌کرده است. با این حال کاربران اعلام کرده‌اند که این شرکت هیچ اطلاعی در این زمینه ارائه نداده است و این مسئله نشان دهنده آن است که شرکت اپل اقدام به نقض بارز حریم خصوصی کاربران کرده است و باید در این زمینه پاسخگو باشد.

گفتنی است که علاوه بر گزارش‌های یاد شده در مورد محصولات اپل، گزارش‌هایی موازی در مورد تلاش مایکروسافت برای جمع آوری اطلاعات مشابه از طریق اسکایپ و کینکت نیز منتشر شده است و حالا مشخص شده که بسیاری از شرکت‌های حوزه فناوری تخلف‌های مشابهی را علیه حریم خصوصی کاربران مرتکب شده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420