لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت صدای کاربران ایکس باکس وان را به صورت مخفیانه ضبط می‌کند

مایکروسافت صدای کاربران ایکس باکس وان را به صورت مخفیانه ضبط می‌کند

پس از فاش شدن اطلاعات مربوط به تلاش مایکروسافت برای ضبط اطلاعات مربوط به کاربران در حین برقراری تماس‌های تصویری و صوتی به همراه سیستم مترجم، حالا مشخص شده است که کنسول ایکس باکس وان نیز صدای کاربران را از طریق دستیار صوتی کورتانا ضبط و ذخیره سازی می‌کند.

مایکروسافت برای جمع آوری این اطلاعات و تحلیل آن‌ها همانند شرکت اپل با همکاری از برخی از پیمان کاران شخص ثالث این فعالیت را انجام می‌داده است. این اطلاعات از طریق کینکت دریافت می‌شود و به صورت مداوم به پیمان کاران شرکت مایکروسافت ارسال می‌شده است.

کورتانا به عنوان دستیار صوتی هوشمند مایکروسافت به صورت مداوم در حال گوش کردن به اطلاعات و صدای محیط است و از آن طریق همه اطلاعات را دریافت می‌کند و آن‌ها را به منظور آنالیز و بررسی به پیمانکاران ارسال می‌کند. در نهایت مایکروسافت این اطلاعات را به منظور بهبود روند کاربری کورتانا مورد استفاده قرار می‌دهد. مایکروسافت در تلاش است تا با استفاده از این روش بتواند روند کاربری و استفاده از کورتانا را دقیق‌تر کند تا کاربران بتوانند به صورت هوشمندانه‌تر از این سرویس استفاده کنند.

با این حال بسیاری از تحلیلگران و کاربران ایکس باکس وان این مسئله را به عنوان نقض بارز حقیقت کاربران در نظر گرفته‌اند و این مسئله باعث شده تا سطح نارضایتی‌ها از سرویس‌های دیجیتالی مایکروسافت افزایش پیدا کند.

یکی از سخنگویان مایکروسافت اعلام کرده که فعالیت‌های این شرکت برای جمع آوری اطلاعات کاربران به صورت واضح به اطلاع کاربران رسیده است و در پیمان نامه استفاده و حریم خصوصی این شرکت برای سرویس‌های دیجیتالی جمع آوری اطلاعات اعلام شده است. مایکروسافت باادعای چنین توضیحی به راحتی جمع آوری اطلاعات کاربران را توجیه کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420