لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ظرفیت باتری آیفون 11 مشخص شد

ظرفیت باتری آیفون 11 مشخص شد

 تنها چند هفته تا زمان انتشار و رونمایی از آیفون 11 باقی مانده است و حالا اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری آیفون 11 منتشر شده است.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری تایوانی دیجی تایمز، شرکت اپل تصمیم دارد تا باتری با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت را در آیفون 11 استفاده کند. دیجی تایمز اعلام کرده که این اطلاعات را از طریق یکی از شرکت‌های عضو زنجیره تأمین محصولات اپل به دست آورده است.

دیجی تایمز همچنین اعلام کرده که خط تولید تمامی آیفون‌های جدید اپل و از جمله آن‌ها آیفون 11 و آیفون 11 پرو یا همان آیفون 11 مکس قرار است با نمایشگر اولد و پردازنده A13 آماده عرضه به بازار شود. کمپانی TSMC تلاش کرده تا با استفاده از فرایند ساخت تراشه‌های 7 نانومتری، پردازنده A13 به کار رفته در آیفون‌های جدید را با سرعت پردازش بسیار بالاتر و مصرف انرژی و تولید حرارت بهینه‌تر آماده عرضه کند.

بر اساس بررسی‌های دیجی تایمز، میزان دوام باتری آیفون 11 تا 20 درصد و باتری آیفون 11 مکس یا همان آیفون 11 پرو تا 10 درصد افزایش دهد. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که یکی از مهم‌ترین تغییرات و بهینه سازی‌هایی که اپل در توسعه و عرضه آیفون‌های جدید خود به کار گرفته شامل بهبود روند کاربری و ظرفیت باتری می‌شود. اپل همچنین در تلاش است تا با کاهش مصرف انرژی پردازنده‌های خود دوام آیفون‌های جدید را برای مدت زمان بیشتر افزایش دهد.

در کنار خبرگزاری دیجی تایمز، وب سایت کره‌ای Elec نیز اطلاعاتی در مورد ظرفی باتری آیفون 11 آر نیز منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، ظرفیت باتری آیفون 11 آر به‌عنوان نسخه میان رده آیفون‌های 2019 قرار است 3110 میلی آمپر ساعت باشد که نسبت به آیفون‌های دیگر دوام کمتری خواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373