لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کارت احتمال تغییر رنگ و ظاهر را دارد

اپل کارت احتمال تغییر رنگ و ظاهر را دارد

شرکت اپل به تازگی و مشخصاً تنها چند روز پس از آغاز فرایند عرضه کارت اعتباری خود طی سندی اقدام به ارائه توضیحات در مورد احتمال تغییر رنگ و ظاهر اپل کارت داده است.

بر اساس این سند، اپل اعلام کرده که اپل کارت ممکن است به دلیل نگهداری در کیف‌های چرمی تغییر رنگ پیدا کند و در مرور زمان دیگر آن ظاهر پیشین خود را نداشته باشد. اپل این سند را در صفحه Support منتشر کرده و در آن توضیحاتی در مورد آسیب‌پذیری فیزیکی اپل کارت ارائه داده است.

بر اساس این اسناد، لوگوی اپل و نام کاربر روی اپل کارت با لیزر حک شده است و روی یک سطح کاملاً سفید قرار گرفته است. روی این دستگاه چندین لایه پوششی قرار گرفته است و از مواد مبتنی بر تیتانیوم استفاده کرده است. با این حال تمامی این لایه‌های محافظ ممکن است بر اثر فشار یا استفاده در محیط‌های خشن ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شود.

در این نتیجه این ادعاها اپل از کاربران درخواست کرده از اپل کارت محافظت کامل را انجام دهد. اپل همچنین اعلام در صورت خرابی اپل کارت هزینه مشخصی برای صدور دوباره آن را دریافت می‌کند.

اپل کارت، یکی از خدمات ویژه مالی و نرم افزاری شرکت اپل است که در جریان کنفرانس ماه مارس 2019 میلادی معرفی شد و از اوایل آگوست سال جاری میلادی فرایند ثبت نام و تحویل آن آغاز شد. این کارت اعتباری حاصل همکاری اپل و کمپانی گلدمن ساکس است که به تازگی آماده عرضه شده است و باعث می‌شود تا اپل وارد چرخه مالی و پرداخت در بسیاری از کشورهای جهان شود.

این کارت اعتباری یکی از محصولات کاربردی و خدماتی اپل است که به خاطر تغییر سیاست‌های اخیر اپل آماده عرضه به بازار شده است و در حال حاضر برای کاربران آمریکایی آماده عرضه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373