لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 5 و آیفون 11 در دیتابیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا مشاهده شد

اپل واچ سری 5 و آیفون 11 در دیتابیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا مشاهده شد

 اطلاعات مربوط به اپل واچ سری 5 و آیفون 11 شب گذشته در دیتابیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا مشاهده شده است که این مسئله می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از فعالیت اپل برای آماده سازی محصولات جدید خود برای رونمایی در کنفرانس نوزدهم شهریور سال جاری تلقی شود.

اطلاعات فاش شده از دیتابیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا حاکی از آن است که تعداد زیادی تلفن هوشمند آیفون با شماره مدل A2111، A2160، A2161، A2215، A2216، A2217، A2218، A2219، A2220، A2221، A2223، A2296، و A2298 به ثبت رسیده است. علاوه بر این اپل 4 مدل جدید از ساعت هوشمند اپل واچ را با مدل‌های A2156, A2157, A2092, و A2093در این سامانه به ثبت رسانده است.

این مسئله نشان می‌دهد که شرکت اپل از همین حالا فرایند آماده سازی برای معرفی و فروش اپل واچ سری 5 و آیفون 11 را آغاز کرده است و به زودی این محصولات را آماده ارائه به بازار جهانی می‌کند. بررسی‌ها حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا در روز دهم سپتامبر 2019 معادل نوزدهم شهریور کنفرانس مربوط به رونمایی از این محصولات را برگزار کند. با این حال شرکت اپل هنوز به‌طور رسمی اطلاعات مربوط به تاریخ و مکان برگزاری این رویداد را منتشر نکرده است و همچنین دعوت‌نامه‌های مربوط به آن برای خبرگزاری‌ها ارسال نشده است.

اطلاعات منتشر شده در اتحادیه اقتصادی اوراسیا حاکی از آن است که تمامی آیفون‌های جدید به همراه آی او اس 13 آماده عرضه به بازار می‌شوند. بر این اساس می‌توان به این نتیجه رسید که اپل پیش از آغاز فرایند فروش این محصولات نسخه جدید سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس را آماده عرضه به تمامی کاربران در جهان می‌کند.

پیش بینی‌های دیگر نیز نشان از آن دارند که فروش آیفون 11 و اپل واچ سری 5 در سومین جمعه ماه سپتامبر آغاز می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420