لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های اختصاصی مایکروسافت دیگر برای نینتندو سویچ و پلی استیشن 4 عرضه نمی‌شود

بازی‌های اختصاصی مایکروسافت دیگر برای نینتندو سویچ و پلی استیشن 4 عرضه نمی‌شود

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که دیگر برنامه‌ای برای عرضه بازی‌های اختصاصی خود در کنسول‌های دیگر نظیر پلی استیشن 4 شرکت سونی و نینتندو سویچ ندارد.

شرکت مایکروسافت تا پیش از این برخی از بازی‌های خود را برای کنسول‌های دیگر نیز ارائه داده بود تا کاربران بتوانند تجربه‌ای یکپارچه برای استفاده از کنسول‌های ایکس باکس وان و دیگر کنسول‌های ارائه شده در بازار جهانی توسط شرکت‌های ژاپنی فعال در این زمینه داشته باشند.

وب سایت gamesindustry.biz اخیر طی مصاحبه خود با یکی از سخنگویان بخش توسعه بازی‌های ویدیویی در مایکروسافت اعلام کرده که این شرکت دیگر تمایلی به توسعه بازی‌های استودیوی اختصاصی خود برای دیگر کنسول‌های ارائه شده در بازار را ندارد. این مسئله باعث می‌شود تا محصولات تولید شده توسط استودیوی مایکروسافت از این پس به صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس وان و کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 آماده عرضه به بازار شود و کاربران دستگاه‌های پلی استیشن و نینتندو سوئیچ امکان دسترسی به این بازی‌ها را به صورت جداگانه نداشته باشند.

مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک بازی‌های اختصاصی خود را تحت پروژه XCloud آماده عرضه به بازار کند که این سرویس تنها برای کنسول ایکس باکس وان آماده عرضه می‌شود. این مسئله باعث می‌شود تا بازی‌هایی نظیر مجموعه اتومبیل رانی فورزا، سری بازی‌های جنگی و علمی تخیلی گیرز آف وار و Halo در کنار بازی نسبتاً ابتدایی تز Killer Instinct تنها بازی‌های انحصاری و اختصاصی مایکروسافت برای ایکس باکس نباشند و تعداد بازی‌های انحصاری این کنسول رفته رفته افزایش پیدا کنند.

گفتنی است که پروژه ایکس کلاود قرار است در آینده نزدیک به عنوان بخشی مهم در بازی های ایکس باکس آماده عرضه و تجاری سازی شود و به عموم کاربران آماده ارائه شود. این پروژه به احتمال زیاد زیر مجموعه ای از پروژه اسکارلت خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373