لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

PES 2020 به عنوان نماینده رسمی بازی‌های اروپایی یوفا 2020 معرفی شد

PES 2020 به عنوان نماینده رسمی بازی‌های اروپایی یوفا 2020 معرفی شد

تا پیش از این گزارش‌هایی در مورد تغییر نام بازی PES 2020 با عنوان eFootball PES 2020 منتشر شده بود و حالا مشخص شده است که برگزار کننده بازی‌های جام ملت‌های اروپا با همکاری شرکت کونامی این بازی را به عنوان نماینده رسمی یوفا 2020 معرفی کرده است.

این بازی به عنوان نماینده رسمی سری بازی‌های یوفا 2020 قرار است دارای محتوای قابل دانلود اضافه یا همان DLC های جدید باشد که کاربران می‌توانند آن‌ها را به صورت رایگان از سرور سرویس‌های پخش بازی خود دانلود و روی کنسول یا کامپیوتر خود نصب کنند.

علاوه بر این، کونامی به صورت مشترک با دو تیم مهم اروپایی شامل یوونتوس و ریور پلاته همکاری کرده است تا نام این دو باشگاه فوتبال به عنوان اصلی‌ترین میزبانان بازی PES 2020 شناخته شود. کونامی امسال توانسته با کنار زدن کمپانی الکترونیک آرتس و سری بازی فیفا 2020 میزبانی مهم‌ترین‌های اروپایی و برگزار کنندگان بازی‌های یوفا 2020 را از آن خود کند.

کاربران می‌توانند در آینده نزدیک آپدیت‌ها و محتویات قابل دانلود مربوط به این بازی را به صورت آنلاین دریافت کرده و تغییرات مربوط به آن‌ها را در بازی اعمال کنند. گفتنی است که بازی eFootball PES 2020قرار است در روز دهم سپتامبر 2019 به صورت عمومی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در کنار کامپیوترهای شخصی از طریق سرویس‌های مختلف آماده عرضه شوند و کاربران می‌توانند به صورت دیجیتالی و از طریق گیفت کارت اقدام به خرید این بازی‌ها کنند.

گفتنی است که نسخه فیزیکی این بازی‌ها قرار است با کمی تأخیر نسبت به زمان عرضه نسخه دیجیتالی آن‌ها آماده عرضه شوند و به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا در صورت تمایل برای خرید این بازی به صورت سریع‌تر از روش دیجیتالی و گیفت کارت استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420