لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گزارش دیگر در مورد عرضه آداپتور فست شارژ در بسته‌بندی آیفون 11 منتشر شد

گزارش دیگر در مورد عرضه آداپتور فست شارژ در بسته‌بندی آیفون 11 منتشر شد

نزدیک به یک سال است که شایعات مربوط به تلاش اپل برای عرضه آداپتورهای فست شارژ مبتنی بر درگاه یو اس بی تایپ سی در بسته‌بندی آیفون‌ها منتشر شده است و حالا برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که این شارژر قرار است به همراه آیفون 11 آماده عرضه به عموم کاربران شود.

بر اساس توییت جدید حساب کاربری ChargerLAB شرکت اپل تولید انبوه آداپتورهای 5 واتی خود را کاهش داده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک آداپتورهای فست شارژ مبتنی بر درگاه یو اس بی تایپ سی را آماده عرضه به عموم کاربران کند. این آداپتور قرار است به همراه یک کابل تبدیل لایتنینگ به تایپ سی آماده عرضه شود و اپل به طور کامل بسته‌بندی آیفون‌های جدید خود را تغییر خواهد داد.

شرکت اپل از سال 2017 اقدام به ارائه قابلیت پشتیبانی از سیستم شارژ سریع در آیفون‌های خود کرد. بر این اساس آیفون 8 و 9 پلاس به همراه آیفون X در سال 2017 و آیفون XS، XS Max و XR در سال 2018 آماده ارائه شد. با این حال شرکت اپل در بسته‌بندی تمامی این محصولات از شارژ 5 واتی به همراه کابل لایتنینگ به USB-A استفاده کرده بود.

با این حال گزارش‌های جدید حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2019 و مشخصاً سه سال پس از آماده سازی و عرضه اولین نسخه آیفون‌های مبتنی بر فست شارژ، آداپتورهای مبتنی بر این سیستم شارژ سریع را به همراه درگاه یو اس بی تایپ سی آماده عرضه به‌تمامی کاربران کند.

در صورت صحت داشت این شایعات، می‌توان پیش بینی کرد که شرکت اپل قیمت آیفون‌های خود در سال 2019 میلادی را نسبت به سال‌های گذشته افزایش دهد که این مسئله به محتویات درون جعبه این دستگاه‌ها مربوط خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420